Шапаренко Х. А. Особистісне самовдосконалення майбутніх педагогів дошкільної освіти : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.07 / Х. А. Шапаренко; Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля. - Київ, 2019. - 42 c. - укp.Вперше здійснено наукове розв'язання проблеми особистісного самовдосконалення майбутніх педагогів дошкільної освіти. На підставі аналізу філософських, психолого-педагогічних наукових джерел визначено теоретико-методичні основи особистісного самовдосконалення майбутніх педагогів дошкільної освіти в цілісному освітньому процесі ВНЗ. Виокремлено компоненти особистісного самовдосконалення майбутніх педагогів: мотиваційний, когнітивний, аксіологічний, процесуальний, якими взаємозумовлюються та взаємодоповнюються процеси самопізнання, самодетермінації, самопроєктування, самоконтролю, самоактуалізації студентів і визначається спроможність майбутнього педагога до особистісного самовиховання, самоосвіти та розвитку особистісного потенціалу дітей дошкільного віку. Розроблено й обгрунтовано критерії та показники, за якими визначено рівні особистісного самовдосконалення майбутніх педагогів дошкільної освіти. Теоретично обґрунтовано, спроєктовано й експериментально перевірено педагогічну систему особистісного самовдосконалення майбутніх педагогів дошкільної освіти та розроблено методичне забезпечення процесу виховання всіх компонентів особистісного самовдосконалення в цілісному освітньому процесі вищого освітнього закладу. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ю771.23
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА442078 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|