Практикум комплексної систематизації навчальних знань: моделювання і візуалізація : навч. посіб. / К. О. Метешкін, І. В. Гамаюн, О. Р. Крамаренко, Н. В. Холодна; ред.: К. О. Метешкін; Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова. - Харків : ХНУМГ ім. О. М. Бекетова, 2021. - 186 c. - Бібліогр.: с. 147-150 - укp.Досліджено спроби вдосконалення освітньої сфери шляхом розроблення нових і вдосконалення старих законів України про освіту. Уточнено та введено нові терміни та визначення, такі як: модельна навчальна програма, педагогічна інтернатура, інтегровані курси тощо. Крім того, у законі про повну загальну середню освіту введено безліч новацій. Побудовано індивідуальної освітньої траєкторії. Стрижнем послідовного і гармонійного навчання на всіх етапах навчання може бути науковий підхід до пізнання реального світу, і зокрема, використання методу моделювання від дошкільного віку і до побудови студентами-магістрами ЗD-моделей об’єктів (процесів) підвищеної складності для дослідження їхніх властивостей. Розглянуто концептуальні положення створення і використання електроних силабусів. Увагу приділено формуванню навичок створення професійних знань, що вимагає високої напруги пам’яті, вміння абстрагуватися від зайвих деталей і виділення головного, а також узагальнювати та декомпозувати процеси і явища, які пов’язані з вивченням тієї чи іншої предметної області. Індекс рубрикатора НБУВ: Д1 я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА862513 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|