Забаштанський М. Застосування промоакційного маркетингу підприємствами в умовах цифровізації / М. Забаштанський, Т. Забаштанська, М. Герасімчук // Наук. вісн. Полісся. - 2022. - № 2. - С. 222-239. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.Визначено сутність поняття промоакційного маркетингу, його основні види, а також чинники, що впливають на ефективність застосування промоакцій. Шляхом анкетування проведено дослідження щодо ефективності та трендовості промоакцій в умовах цифровізації. Відповідно до результатів дослідження було зроблено висновки, що споживачі знають, що таке промоакції і зазвичай беруть у них участь залежно від місця проведення, виду, вигоди, стимулів та назви бренду, що проводить відповідний захід. Розкрито питання застосування і використання промоакцій у мережі інтернет та соціальних мережах: Instagram, TikTok. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 ф
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж73620 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|