Кохановська О. В. Теорія і практика розвитку природничо-математичної освіти дівчат у навчальних закладах України (XIX – початок XX ст.) : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.01 / О. В. Кохановська; Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка. - Тернопіль, 2019. - 35 c. - укp.У дисертації репрезентовано результати історико-педагогічного дослідження теорії і практики розвитку природничо-математичної освіти дівчат на території України у XIX - на початку XX століття. Обґрунтовано теоретико- методичні засади генези природничо-математичної освіти дівчат у навчальних закладах досліджуваного періоду. Схарактеризовано трансформацію концепцій жіночої освіти, основні підходи до їхньої реалізації в дореволюційну добу; взаємозв’язок з наявними природничо-науковими теоріями та підходами до викладання природничо-математичних дисциплін. Обґрунтовано періодизацію розвитку природничо-математичної освіти дівчат у навчальних закладах України XIX - початку XX століття, яка включає: організаційно-регламентаційний (1802-1851 рр.); громадсько-просвітницький (1852 -1901 рр.); реформаційно-уніфікаційний (1902 - 1919 рр.) періоди. Виділено тенденції, принципи, зміст, форми, методи та засоби природничо- математичної -освіти дівчат у навчальних закладах України впродовж відповідних часових меж. Окреслено позитивний ретроспективний досвід природничо- математичної освіти дівчат в Уіфаїні XIX - початку XX століття та визначено основні напрями його екстраполяції в сучасні заклади освіти. Індекс рубрикатора НБУВ: В.р(4УКР) г,022 + Ч33(4УКР)5
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА442289 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|