Галів М. Д. Розвиток епістемологічних засад українського історико-педагогічного наративу (середина XIX – кінець XX століття) : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.01 / М. Д. Галів; Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка. - Дрогобич, 2019. - 39 c. - укp.На основі широкої джерельної бази і поєднання методологічних підходів загальнонзукового, конкретно-наукового та прикладного рівнів проаналізовано розвиток епістемологічних засад українського історико-педагогічного наративу як нелінійного процесу конструювання вітчизняними дослідниками у 1840-1980-х pp. різнотипного джерельного та позаджерельного знання щодо педагогічної минувшини. Досліджено і класифіковано історіографію проблеми, визначено найбільш оптимальні методологічні підходи до її розв’язання та запропоновано власні номінації понять "епістемологічні засади" й "український історико-педагогічний наратив", розкрито еволюцію світоглядно-філософських, політично-ідеологічних, соціокультурних (цивілізаційних, національних, релігійно-конфесійних, соціальних), науково-міждисциплінарних та дисциплінарних засад конструювання історико-педагогічного наративу українськими вченими. Розроблено періодизацію еволюції вітчизняного історико-педагогічного наративу в окреслених хронологічних межах. На основі дослідження розроблено проект робочої програми навчальної дисципліни "Епістемологія українського історико-педагогічного наративу" для підготовки здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в6 + Ч33(4УКР)5/6
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА442423 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|