Гальцева Т. О. Психологічні засади навчальної самоефективності дорослих в умовах неперервної освіти : автореф. дис. ... д-ра психол. наук : 19.00.07 / Т. О. Гальцева; Київський національний університет імені Тараса Шевченка. - Київ, 2019. - 36 c. - укp.Здійснено теоретичне й емпіричне дослідження навчальної самоефективності дорослих в умовах неперервної освіти. На теоретичному та методологічному рівнях обґрунтовано концептуальні основи навчальної самоефективності, які дозволяють сформувати цілісне психологічне уявлення про феномен. Розроблено структурно-функціональну модель навчальної самоефективності дорослого, що містить компоненти: ціннісно-смислового ставлення до навчання, мотиваційно-цільової спрямованості у навчанні, впевненості у власній навчальній здатності, прогностично-рефлексивної здатності до навчання, персональної відповідальності за навчання та розвиток. З’ясовано, що у структурі Я-концепції, в підструктурі Я-ефективне, функціонують два види навчальної самоефективності дорослого: 1) в освоєнні принципово нового (практик, сфер діяльності, знань) - впевненість у здатності ефективно засвоювати нову діяльність або нові знання; 2) у підвищенні майстерності (самовдосконаленні) наявних практичних знань і вмінь - впевненість у власних можливостях постійно самовдосконалювати набуту майстерність, покращувати та нарощувати набуті у процесі діяльності компетентності. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.3-723 + Ю937 в01 + Ч441.204
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА442530 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|