РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000819462<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Рахманов В. О. 
Теоретичні і методичні засади підготовки майбутніх інженерів в умовах освітньо-інформаційного середовища технічного університету : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / В. О. Рахманов; Національний авіаційний університет. - Київ, 2019. - 37 c. - укp.

Дисертаційна робота присвячена теоретичним і методичним засадам підготовки майбутніх інженерів в умовах освітньо-інформаційного середовища технічного університету. Розкрито методичні засади формування освітньо-інформаційного середовища у вищому технічному закладі освіти, що створюють необхідні умови для підвищення ефективності освітнього процесу, поглиблення професійних знань майбутніми інженерами та фахового рівня. Досліджено математичні методи оптимізації руху інформації в освітньо-інформаційному середовищі, що надає змогу показати можливості майбутнього інженера, а також рівень професійного розвитку особистості на кожному етапі підготовки. Розроблено та виконано педагогічне моделювання системи підготовки майбутніх інженерів в умовах освітньо-інформаційного середовища технічного університету. Моделювання дає змогу отримувати найбільш повне уявлення про підготовку майбутніх фахівців в системі закладів вищої освіти та вирішувати найскладніше завдання в навчанні - розуміння та використання інформації для отримання особистісних компетентностей. Запропоновано освітні парадигми, а саме: особистісно-навчальну, науково-технократичну, компетентнісно-орієнтовану, які детермінують, концептуалізують і матеріалізують наукові ідеї, що стосуються системи освіти в цілому. Досліджено процес конструювання змісту навчальних дисциплін для підготовки майбутніх інженерів в умовах освітньо-інформаційного середовища, що пов'язано з творчою діяльністю викладача з проєктування, створення та застосування ефективної, результативної педагогічної системи навчання. Для оптимізації стратегії навчання побудовано теоретичну та функціональну моделі підготовки майбутніх інженерів в умовах освітньо-інформаційного середовища технічного університету. Модель підготовки майбутніх інженерів функціонує більш ефективно при створенні спеціальних педагогічних умов, з урахуванням специфіки підготовки майбутніх інженерів, вимог технічного університету до підготовки фахівців.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА442490 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського