Рахманов В. О. Теоретичні і методичні засади підготовки майбутніх інженерів в умовах освітньо-інформаційного середовища технічного університету : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / В. О. Рахманов; Національний авіаційний університет. - Київ, 2019. - 37 c. - укp.Дисертаційна робота присвячена теоретичним і методичним засадам підготовки майбутніх інженерів в умовах освітньо-інформаційного середовища технічного університету. Розкрито методичні засади формування освітньо-інформаційного середовища у вищому технічному закладі освіти, що створюють необхідні умови для підвищення ефективності освітнього процесу, поглиблення професійних знань майбутніми інженерами та фахового рівня. Досліджено математичні методи оптимізації руху інформації в освітньо-інформаційному середовищі, що надає змогу показати можливості майбутнього інженера, а також рівень професійного розвитку особистості на кожному етапі підготовки. Розроблено та виконано педагогічне моделювання системи підготовки майбутніх інженерів в умовах освітньо-інформаційного середовища технічного університету. Моделювання дає змогу отримувати найбільш повне уявлення про підготовку майбутніх фахівців в системі закладів вищої освіти та вирішувати найскладніше завдання в навчанні - розуміння та використання інформації для отримання особистісних компетентностей. Запропоновано освітні парадигми, а саме: особистісно-навчальну, науково-технократичну, компетентнісно-орієнтовану, які детермінують, концептуалізують і матеріалізують наукові ідеї, що стосуються системи освіти в цілому. Досліджено процес конструювання змісту навчальних дисциплін для підготовки майбутніх інженерів в умовах освітньо-інформаційного середовища, що пов'язано з творчою діяльністю викладача з проєктування, створення та застосування ефективної, результативної педагогічної системи навчання. Для оптимізації стратегії навчання побудовано теоретичну та функціональну моделі підготовки майбутніх інженерів в умовах освітньо-інформаційного середовища технічного університету. Модель підготовки майбутніх інженерів функціонує більш ефективно при створенні спеціальних педагогічних умов, з урахуванням специфіки підготовки майбутніх інженерів, вимог технічного університету до підготовки фахівців. Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3-3
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА442490 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|