РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000819487<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Гонта В. С. 
Графічні технологічні засоби розвитку просторової уяви : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.01.01 / В. С. Гонта; Київський національний університет будівництва і архітектури. - Київ, 2019. - 21 c. - укp.

Дисертаційна робота присвячена комплексному методологічному дослідженню факторів формування просторової уяви, системи обмежень у реалізації графічних технологій розвитку просторової уяви з подальшим виявленням прогалин у тестуванні і запропонованими засобами їх усунення, на цій основі проведено дослідно-експериментальну роботу над створеним навчально-оцінювальним курсом "PROSTIR-UA". Визначено основні складові та психофізіологічні властивості побудови психічного процесу просторового уявлення. На основі аналізу графічно-орієнтованих методик виконано типологічне ієрархічне впорядкування методів і технологій розвитку просторової уяви. Визначено основні форми подання та технологічну формалізацію загальної методики розвитку просторової уяви, що відображені у розгляді основних складових структури тестів і детальній схемі встановлених критеріїв та їх складових. Проведено порівняльний аналіз тестів за технологічними ознаками, результати аналізу виявили потенційно можливі невраховані критерії існуючих тестів і підкреслили важливість алгоритмізації тестів розвитку просторової уяви. Сформовано комбінований алгоритм тестів розвитку просторової уяви, основою якого є чотири види алгоритмів, використання широкого різновиду просторових задач і додаткових елементів тестування. Встановлено основні змістовні вимоги до оформлення тестових завдань і застосування автоматизованого тестування у системі комбінованого алгоритму тесту розвитку просторової уяви. Під час реалізації графічних технологій розвитку просторової уяви визначено деякі функціональні обмеження та оптимальну структуру наповнення тестів. Створено, протестовано та впроваджено дистанційний навчально-оцінювальний курс "PROSTIR-UA" на базі системи дистанційного навчання Moodle, котрий, окрім виконання головної мети, - якісного графічно-технологічного та навчального процесу, ще надає можливість наповнювати навчальні курси інформаційними, навчальними й оцінюючими матеріалами.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11 р(4УКР)3-3 + В181.19 р3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА442515 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Автореферати дисертацій 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського