Боднар І. М. Концептосфера ''Освіта'' в англійській мові (національно-маркований та індивідуально-авторський аспекти) : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.04 / І. М. Боднар; Львівський національний університет імені Івана Франка. - Львів, 2019. - 20 c. - укp.Досліджено концепти сфери "ОСВІТА" з позиції їх когнітивно-культурного сприйняття та мовної інтерпретації носіями англійської мови. Здійснено комплексне семантико-концептуальне дослідження концептосфери "ОСВІТА" в національно-мовній картині світу носіїв англійської та індивідуальній мовній картині світу Девіда Лоджа як окремого їх представника. Досліджувану концептосферу формують концептуальні поля "Людина в сфері освіти", "Освіта як процес", "Освіта як результат", "Освіта як фізичний об'єкт", "Освіта як абстрактне поняття". Розкрито за допомогою порівняльного кількісно-якісного аналізу номінативної складової концептосфери "ОСВІТА" в різні типи звя'зків між концептами: включення, доповнення, перетину, лакунарності. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-310
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА442652 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|