Khlystun O. Peculiarities of creating a national cultural product in the conditions of global competition = Особливості створення національного культурного продукту в умовах глобальної конкуренції / O. Khlystun, M. Proskurina, L. Malooka, V. Mishkoi, V. Korenev, A. Tuz // Фінанс.-кредит. діяльність: проблеми теорії та практики : зб. наук. пр.. - 2022. - Вип. 1. - С. 454-463. - Бібліогр.: 17 назв. - англ.Досліджено вплив глобалізаційних процесів на створення національного культурного продукту (НКП). Визначено, що глобалізація сприяє розширенню кордонів і створює виклики для створення НКП. На нинішній день культурний продукт забезпечує рух і розвиток суспільства, а також разом із його розвитком створюються нові цінності, нові потреби у населення та нові значення, а також нові культурні символи. Це висвітлено в Законі України "Про національний культурний продукт", який спрямований на стимулювання розвитку та підтримки української культури. На території України існує необхідність реформування державної підтримки розвитку культури і креативних індустрій. Як інституція, УКФ втілює нову модель України, яка отримує державну фінансову підтримку ініціатив у сфері культури та креативних індустрій. Продукти культури - це товари та послуги з особливими потребами, відзначено, що купуючи культурний продукт, споживач отримує враження та емоції. Процес їх купівлі вимагає чіткого усвідомлення та певних зусиль від споживачів. Розкрито сутність довгострокової стратегії розвитку української культури - стратегії реформ. Вона зазнала змін, зумовлених появою нових внутрішніх структур і зв'язків. Висвітлено культурно-інформаційні процеси в умовах глобалізації. Культурна глобалізація - це новий етап інтеграційних процесів у світі, її процеси зачіпають усі сфери життя суспільства - від економіки та політики до культури та мистецтва. З розвитком культурно-економічного обміну між країнами в ринковому обігу бере участь дедалі більше товарів і послуг, ускладнюється галузева структура, збільшуються обсяги міжнародної торгівлі. Приплив ресурсів у цю сферу передусім є результатом зростання духовно-естетичних потреб людини в сучасному світі, посилення впливу культури на якість людського капіталу та економічне зростання. Визначено, що основними особливостями культурної продукції є: культурний продукт у формі товарів чи послуг, матеріальних чи нематеріальних; емоційна складова, що сприймається споживачем; супутні товари та послуги, що сприяють реалізації культурного продукту. Індекс рубрикатора НБУВ: С5*671*32 + У010.252.2
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж73250 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|