РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000820734<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Пельо Р. А. 
Підвищення паливоощадності автотранспортного засобу формуванням раціональних законів та алгоритмів перемикання передач трансмісії : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.02 / Р. А. Пельо; Національний університет "Львівська політехніка". - Львів, 2019. - 21 c. - укp.

Проведено аналіз і оцінку вибору моментів перемикання передач у ступеневій механічній трансмісії автомобіля на режимах його розгону і сповільнення за умов паливної ощадності. Детально розглянуті теоретичні засади організації процесів перемикання передач за допомогою фрикціонів з-за умов нерозривної передачі силового потоку (при замкнутому зчепленні) і одночасного автоматичного корегування швидкісного і навантажувального режимів роботи двигуна внутрішнього згоряння. Детально опрацьовано чотири можливих алгоритми автоматичного корегування режимів роботи двигуна за умов дотримання заданого водієм режиму руху: стабілізації кутової швидкості вала двигуна (ω – керування); перехідного режиму роботи двигуна по лінії мінімальної питомої витрати пального у функції потужності двигуна (g – керування); динамічного перехідного режиму з короткочасними виходами на зовнішню тягову і гальмівну характеристики (так звані, форсовані режими N – керування); стабілізації обертового моменту двигуна (М – керування). Проведені аналітичні дослідження засвідчили найменші значення: витрати палива, відхилення від заданої водієм програми руху та роботи буксування фрикціонів (втрат енергії) під час перемикання передач на тяговому режимі (розгоні) власне при автоматичному корегуванні режимів роботи двигуна згідно алгоритму N – керування. Застосування динамічного перехідного режиму двигуна має перевагу над іншими алгоритмами керування і при сповільненні (зворотні перемикання) автомобіля. Разом з тим слід констатувати обмежені можливості реалізації власне форсованих режимів корегування роботи двигуна у граничних зонах (мінімальних чи максимальних) швидкостях обертання вала двигуна, де єдиним можливим, щодо реалізації стає лише алгоритм M керування (не форсовані режими корегування роботи двигуна). Отримані результати є достатньо загальними, хоча в модель автомобіля вносились суттєві спрощення. Зокрема, взята до уваги схемно дуже проста коробка передач насправді повністю відтворює принципи роботи механічної ступеневої трансмісії будь-якої будови.


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-042.25-057

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА442684 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Автореферати дисертацій 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського