Гончар І. Г. Ідеї вільного виховання: здобутки минулого і виклики сьогодення : монографія / І. Г. Гончар; Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини. - Умань : Сочінський М. М., 2022. - 221 c. - Бібліогр.: с. 154-179 - укp.Здійснено системний і комплексний аналіз теорії вільного виховання, яка набула своєї квінтесенції в кінці XIX - на початку XX століття: розглянуто основні етапи її розвитку; розкрито зміст ключових ідей та принципів; розглянуто питання морального виховання і захисту прав дітей як підґрунтя концепції. Висвітлено практичний аспект впровадження ідей вільного виховання та головні умови їх реалізації. На основі системного підходу обґрунтовано місце та роль ідей вільного виховання в сучасній парадигмі освіти. Зауважено, що опанування, переосмислення та реконструкція матеріалу щодо становлення, розвитку основних засад вільного виховання зумовлює їх використання у власному особистісному та професійному становленні, реалізацію в сучасному освітньо-виховному просторі. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(0)52-28 + Ч33(4УКР)52-2
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА863567 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|