![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000821039<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Пунін Ю. О. Маркетингова діяльність підприємства на ринку товарів промислового призначення : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Ю. О. Пунін; Державний вищий навчальний заклад "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана". - Київ, 2019. - 22 c. - укp.Дисертацію присвячено поглибленню теоретичних засад і розробці практичних рекомендацій щодо підвищення результативності управління маркетинговою діяльністю підприємств на ринках товарів промислового призначення. Розвинуто понятійно-категоріальний апарат досліджуваної тематики. Систематизовано моделі клієнтської взаємодії на даних ринках, які дозволяють урахувати зміну поведінки споживачів під впливом розвитку сучасного Інтернет-середовища. На основі аналізу рівня розвитку маркетингової діяльності на ринку гнучкого пакування України визначено її інструментальні особливості для промислових виробників і дистрибуторів. За допомогою кластерного аналізу ідентифіковано низький рівень застосування Інтернет-маркетингу на досліджуваному ринку. Запропоновано матрицю вибору стратегії Інтернет-маркетингу залежно від рівня важливості продукту для покупця та періодичності закупівель. Обґрунтовано необхідність застосування бенчмаркінгового підходу в процесах оцінювання ефективності інструментів Інтернет-маркетингу. Розроблено пропозиції щодо оптимізації розподілу бюджету між окремими його інструментами на основі використання моделі багатоцільової оптимізації. Запропоновано компонентну структуру продакт-менеджменту із урахуванням крос-функціонального характеру його застосування з метою досягнення синергічного ефекту від провадження маркетингової діяльності промислового підприємства в умовах динамічного ринкового середовища. Запропоновано інтегральний індексний показник оцінювання ефективності роботи продакт-менеджера. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА442977 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|