Kuzyk O. Strategic directions of marketing communications of agro-industrial enterprises in Ukraine = Стратегічні напрями маркетингових комунікацій агропромислових підприємств України / O. Kuzyk // Фінанс.-кредит. діяльність: проблеми теорії та практики : зб. наук. пр.. - 2022. - Вип. 2. - С. 78-84. - Бібліогр.: 10 назв. - англ.Подальший розвиток українського агробізнесу пов'язаний із застосуванням сучасних маркетингових підходів до співпраці зі своїми споживачами й опирається на глибоке розуміння особливостей їхньої поведінки. При цьому особливого значення сьогодні набуває застосування різноманітних інструментів маркетингових комунікацій і стратегічний підхід до побудови комунікаційних кампаній. Процеси диференціювання та позиціонування, які є невід'ємними складовими будь-якого бізнесу, стають завершеними лише за умови доведення до відома споживачів особливостей і відмінностей товару, у порівнянні з альтернативними пропозиціями через засоби маркетингових комунікацій. Більшості агропромислових компаній України доцільно звернутися до досвіду провідних українських і зарубіжних підприємств, які завдяки ефективним комунікаційним стратегіям вдало пояснили цільовій аудиторії та ринкам відмінності та позицію своїх товарів, досягли значного успіху. У маркетингових комунікаційних кампаніях, особливо на зовнішніх ринках, доцільно звертатися до іміджу України як відомого агровиробника та спадщини - важливої складової сучасного агробізнесу. При цьому слід розуміти, що стандартизація на всіх ринках маркетингових комунікацій є вкрай складним завданням. Зумовлено це не лише відмінностями в поведінці споживачів, а й законодавчими обмеженнями. Сьогодні питання правдивості повідомлень агрокомпаній стоять поряд із дотриманням стандартів і безпечності харчових продуктів, про що дбають уряди країн і міжнародні організації. Тому маркетингові комунікаційні кампанії українських агропромислових компаній мають бути простими, видимими, коротко та чітко доносити основні ідеї диференціації та позиціонування товару чи самого підприємства. Слід урахувати також обмеженість і вибірковість сприйняття сучасних споживачів, які переобтяжені значними обсягами інформації. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)321-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж73250 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|