РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000821288<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Kuzyk O. 
Strategic directions of marketing communications of agro-industrial enterprises in Ukraine = Стратегічні напрями маркетингових комунікацій агропромислових підприємств України / O. Kuzyk // Фінанс.-кредит. діяльність: проблеми теорії та практики : зб. наук. пр.. - 2022. - Вип. 2. - С. 78-84. - Бібліогр.: 10 назв. - англ.

Подальший розвиток українського агробізнесу пов'язаний із застосуванням сучасних маркетингових підходів до співпраці зі своїми споживачами й опирається на глибоке розуміння особливостей їхньої поведінки. При цьому особливого значення сьогодні набуває застосування різноманітних інструментів маркетингових комунікацій і стратегічний підхід до побудови комунікаційних кампаній. Процеси диференціювання та позиціонування, які є невід'ємними складовими будь-якого бізнесу, стають завершеними лише за умови доведення до відома споживачів особливостей і відмінностей товару, у порівнянні з альтернативними пропозиціями через засоби маркетингових комунікацій. Більшості агропромислових компаній України доцільно звернутися до досвіду провідних українських і зарубіжних підприємств, які завдяки ефективним комунікаційним стратегіям вдало пояснили цільовій аудиторії та ринкам відмінності та позицію своїх товарів, досягли значного успіху. У маркетингових комунікаційних кампаніях, особливо на зовнішніх ринках, доцільно звертатися до іміджу України як відомого агровиробника та спадщини - важливої складової сучасного агробізнесу. При цьому слід розуміти, що стандартизація на всіх ринках маркетингових комунікацій є вкрай складним завданням. Зумовлено це не лише відмінностями в поведінці споживачів, а й законодавчими обмеженнями. Сьогодні питання правдивості повідомлень агрокомпаній стоять поряд із дотриманням стандартів і безпечності харчових продуктів, про що дбають уряди країн і міжнародні організації. Тому маркетингові комунікаційні кампанії українських агропромислових компаній мають бути простими, видимими, коротко та чітко доносити основні ідеї диференціації та позиціонування товару чи самого підприємства. Слід урахувати також обмеженість і вибірковість сприйняття сучасних споживачів, які переобтяжені значними обсягами інформації.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)321-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73250 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського