Mazur Yu. Strategic maps as a form of functional strategies of motor transport enterprises in Ukraine implementation = Стратегічні карти як форма реалізації функціональних стратегій автотранспорних підприємств України / Yu. Mazur, H. Bratus, L. Karbovska, S. Paliy // Фінанс.-кредит. діяльність: проблеми теорії та практики : зб. наук. пр.. - 2022. - Вип. 2. - С. 296-305. - Бібліогр.: 11 назв. - англ.Розглянуто актуальну проблему вдосконалення стратегічного управління автотранспортними підприємствами (АТП) в Україні, які надають послуги перевезення вантажів України. Основне її завдання - формування та реалізація стратегії розвитку АТП на основі стратегічної карти як форми реалізації функціональних стратегій. У процесі дослідження застосовано такі методи, як: системний і порівняльний аналіз, абстрактно-логічний, таблично-графічний, метод експертних оцінок. Визначено, що практика стратегічного управління потребує застосування різних інструментів у процесі розроблення стратегії, особливе місце серед них належить стратегічним картам. Розроблено стратегічну карту сфери перевезень вантажів автомобільним транспортом (АТ), яка складається з дев'яти етапів, 5 з яких включає 1 рівень - стратегічна карта сфери діяльності (галузі) і 4 етапи - 2 рівень - розроблення карти для окремого підприємства. Проаналізовано динаміку та структуру обсягу перевезених вантажів і вантажообігу за видами транспорту в Україні. Наразі аналіз ринку перевезень вантажів АТ є першим етапом процесу розроблення стратегічної карти. Сформульовано місію та ключові стратегічні цілі сфери перевезень вантажів АТ; визначено фактори розвитку та технологічні тренди, які впливають на сферу перевезень вантажів АТ нині, у недалекому майбутньому й у перспективі. Визначено індикатори (ключові показники) щодо кожної бізнес-проєкції: фінанси; ринок (ринкова позиція, відносини зі споживачами, маркетинг); управління (внутрішні бізнес-процеси); персонал; безпека та ділова репутація перевізника. Сформовано стратегічну карту для сфери перевезень вантажів АТ. Стратегічні карти грунтуються на збалансованій системі показників та є інструментом досягнення оптимальної збалансованості низки економічних факторів, а досягнення такої збалансованості - стратегічна мета компанії. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.30-813-21
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж73250 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|