РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000821685<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Денис І. В. 
Покращення динамічних показників роботи гібридного тепловозу з вентильно-індукторним приводом : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.07 / І. В. Денис; Державний університет інфраструктури та технологій. - Київ, 2019. - 22 c. - укp.

Роботу присвячено вирішенню актуального науково-практичного завдання, а саме вдосконаленню гібридної силової установки та дослідженню гібридного тепловоза на базі вентильно-індукторного двигуна з використанням системи керування з різними типами регуляторів швидкості з метою зменшення витрати пального та отримання заданого закону керування рухом поїзда. Маневрові тепловози виконують роботу з формування та розформування поїздів на станціях, а тому вони є одними з основних виконавців перевізної роботи залізниць. Парк маневрових тепловозів АТ "Укрзалізниця" за багатьма параметрами не відповідає потребам залізничного транспорту і європейським стандартам якості транспортних послуг. Більшість локомотивів, що перебувають в експлуатації, мають на 40 - 60 % більші витрати на технічне обслуговування й ремонти порівняно із сучасними моделями. З метою відповідності сучасним вимогам до маневрових тепловозів світовими компаніями у галузі локомотивобудування прослідковується тенденція впровадження гібридних силових установок на залізничному транспорті. Проте, усі маневрові тепловози, що експлуатуються в Україні, мають силову установку без накопичувачів енергії. Разом з цим використання потужних маневрових тепловозів не оправдане економічно, тому що їх застосування у разі часткового завантаженні веде до перевитрат палива. Розроблено імітаційну модель реального маневрового тепловозу та досліджено особливості його роботи під час різних режимів ведення поїзда; запропоновано функціональну схему гібридного маневрового тепловозу з використанням двох типів приводів; ідентифіковано параметри математичних моделей вентильно-індукторних перетворювачів енергії; розроблено імітаційну модель накопичувачів енергії, дизель-генераторної установки, силових перетворювачів; синтезовано модальний та на базі нечіткої логіки регулятори швидкості; створено макетний зразок системи колесо – тяговий двигун з вентильно-індукторним приводом та системою керування на базі нечіткої логіки, проведено фізичні експерименти, виконано аналіз отриманих результатів досліджень.


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.2-041

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА442803 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського