Денис І. В. Покращення динамічних показників роботи гібридного тепловозу з вентильно-індукторним приводом : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.07 / І. В. Денис; Державний університет інфраструктури та технологій. - Київ, 2019. - 22 c. - укp.Роботу присвячено вирішенню актуального науково-практичного завдання, а саме вдосконаленню гібридної силової установки та дослідженню гібридного тепловоза на базі вентильно-індукторного двигуна з використанням системи керування з різними типами регуляторів швидкості з метою зменшення витрати пального та отримання заданого закону керування рухом поїзда. Маневрові тепловози виконують роботу з формування та розформування поїздів на станціях, а тому вони є одними з основних виконавців перевізної роботи залізниць. Парк маневрових тепловозів АТ "Укрзалізниця" за багатьма параметрами не відповідає потребам залізничного транспорту і європейським стандартам якості транспортних послуг. Більшість локомотивів, що перебувають в експлуатації, мають на 40 - 60 % більші витрати на технічне обслуговування й ремонти порівняно із сучасними моделями. З метою відповідності сучасним вимогам до маневрових тепловозів світовими компаніями у галузі локомотивобудування прослідковується тенденція впровадження гібридних силових установок на залізничному транспорті. Проте, усі маневрові тепловози, що експлуатуються в Україні, мають силову установку без накопичувачів енергії. Разом з цим використання потужних маневрових тепловозів не оправдане економічно, тому що їх застосування у разі часткового завантаженні веде до перевитрат палива. Розроблено імітаційну модель реального маневрового тепловозу та досліджено особливості його роботи під час різних режимів ведення поїзда; запропоновано функціональну схему гібридного маневрового тепловозу з використанням двох типів приводів; ідентифіковано параметри математичних моделей вентильно-індукторних перетворювачів енергії; розроблено імітаційну модель накопичувачів енергії, дизель-генераторної установки, силових перетворювачів; синтезовано модальний та на базі нечіткої логіки регулятори швидкості; створено макетний зразок системи колесо – тяговий двигун з вентильно-індукторним приводом та системою керування на базі нечіткої логіки, проведено фізичні експерименти, виконано аналіз отриманих результатів досліджень. Індекс рубрикатора НБУВ: О235.2-041
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА442803 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|