РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000822137<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Shcherbyna O. 
The impact of market factors on pricing policy = Вплив ринкових факторів на цінову політику / O. Shcherbyna // Економіка і регіон. - 2023. - № 1. - С. 99-107. - Бібліогр.: 12 назв. - англ.

Призупинення попиту на приватне житло та комерційні споруди, через руйнівні наслідки воєнних дій, ставлять під загрозу можливість виживання будівельних підприємств усіх рівнів та направленостей, майже по всій території України, що в свою чергу, спричинює дестабілізацію національної економіки. Встановлення обгрунтованого рівня цін на ринку будівельних матеріалів стає одним з основних об'єктивних факторів впливу на успішне планування роботи організацій, що включає прогнозування ефективності цінової політики та розуміння того, наскільки запланована система ціноутворення вирішуватиме можливість вдалого розвитку та протистоянню конкурентній політиці. Представлена методика створення цінової політики будівельно-виробничих підприємств, встановлені основні цілі та завдання. Виявлено необхідність попередньої оцінки попиту на дану групу товарів для досягнення бажаного фінансового результату. В даних умовах існування, для збереження та подальшого розвитку будівельного бізнесу, особлива увага має приділятися оптимізації витрат на виробництво, що в свою чергу, дасть можливість встановленню найбільш ефективної цінової політики для підприємства в цілому. Все це не можливо зробити без вдосконалення калькуляції витрат для кожного окремого виду продукції. В рамках даного наукового дослідження представлено проект створення калькуляції будівельного матеріалу з урахуванням усіх складових собівартості продукції. Формування остаточної ціни, а разом з тим розуміння рентабельності продукції в значній мірі залежить від ринкової політики конкурентних підприємств. Увагу приділено аналізу ринкової політики та її впливу на ціноутворення власної номенклатури товарів. Розглянуті фактори і методи ціноутворення. Представлена технологія встановлення остаточної вартості продукції відповідно до діючої цінової стратегії з градацією цін в залежності від споживаного об'єму різних клієнтів компанії. На основі проведених досліджень розроблені етапи формування конкурентоспроможної цінової стратегії виробничих підприємств на ринку будівельних матеріалів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)311-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24790 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського