РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000822145<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Belz O. 
Calculation of supplier ratings in supply chain management = Розрахунок рейтингу постачальників у задачі управління постачаннями / O. Belz // Економіка і регіон. - 2023. - № 1. - С. 160-165. - Бібліогр.: 15 назв. - англ.

Мета роботи - розробка найбільш оптимального алгоритму розрахунку рейтингу постачальників, що є важливим елементом управління постачаннями. Проаналізовано існуючі методики розрахунку рейтингу постачальника та виявлено їхні недоліки. Описано алгоритм розрахунку рейтингових оцінок постачальників на підставі як експертних даних, так і статистичних даних. Виокремлено основні критерії, за якими доцільно оцінювати постачальників. Критерії оцінення запропоновано групувати: ті, що пов'язані із загальним станом і можливостями постачальника; ті, що пов'язані з надійністю бізнесу постачальника; ті, що пов'язані з операційними ризиками. Запропоновано алгоритм оцінки критеріїв рейтингування постачальників, який передбачає збір статистичних даних у форматі факторів-дестимуляторів. Алгоритм передбачає розрахунок рейтингу з урахуванням співвідношення значення фактора-дестимулятора, який описує стан конкретного постачальника, до середньоринкового значення такого фактора-дестимулятора. Також алгоритм враховує динаміку зміни значень критеріїв оцінення постачальника. Запропоновано порівнювати результати рейтингування постачальників з класифікацією постачальників за методом АВС-аналізу. За результатами порівняння запропоновано застосовувати таку бізнес-логіку: якщо за результатами рейтингування постачальника оцінено як перспективного, а за результатами АВС-аналізу він не попадає в групу А, тоді необхідно розробити план дій для покращення співпраці з таким постачальником; якщо за результатами рейтингування постачальника оцінено як неперспективного, а за результатами АВС-аналізу він попадає в групу А, тоді необхідно терміново вжити заходів щодо виведення такого постачальника з переліку партнерів компанії; якщо постачальник належать до групи А за результатами АВС-аналізу та є перспективними за результатами рейтенгування, тоді необхідно розробляти стратегію ведення переговорів щодо лояльності їхньої цінової політики по відношенню до компанії. Сформульовано висновок, що запропонований у дослідженні алгоритм оцінки критеріїв рейтингу дасть змогу компаніям зробити ефективний вибір постачальників.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-59

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24790 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського