РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000822215<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Kolodynskyi S. 
Internet marketing and structural changes e-commerce in Ukraine = Інтернет-маркетинг та структурні зрушення e-commerce в Україні / S. Kolodynskyi, O. Hutsaliuk, S. Kramskyi, O. Zakharchenko // Екон. вісн. Донбасу. - 2022. - № 4. - С. 38-44. - Бібліогр.: 12 назв. - англ.

Розкрито сутність інтернет-маркетингу, як універсального науково-методологічного засобу та складної системи інформаційних технологій які вкрай необхідні для функціонування сучасних суб'єктів господарювання на різних за своєю структурою та динамікою розвитку ринках. Структура господарства України знаходиться під впливом складних світогосподарських зв'язків і виникає гостра проблема застосувати універсальні інформаційні технології для визначення напрямків розвитку країни, включення її в складну систему торгівельних відносин на світових ринках, витримати конкуренцію зі світовими торгівельними компаніями. За таких складних умов, як внутрішніх, так і зовнішніх, різко зростає роль інтернет-маркетингу у посиленні в першу чергу торгівельної взаємодії між регіонами країни для подальшого виходу вітчизняних товаровиробників на світові ринки. Мета статті - визначення головних складових впливу інтернет-маркетингу на сучасні комерційні процеси в національній економіці та встановлення структурних зрушень в галузі торгівлі різноманітними товарами на національному ринку України. Електронна комерція набуває широкого поширення у світі та стає наріжним камінням у формуванні світогосподарських зв'язків між країнами світу до яких просувається і Україна. Однак ряд труднощів на цьому шляху стають перешкодою щодо комерціалізації господарських стосунків між вітчизняними підприємствами та передовими країнами світу. Всі теоретичні висновки і результати статті грунтуються на наукових методах дослідження процесів цифровізації економічних відносин, які базувалися на положеннях класичної економічної теорії, сучасних новітніх теоріях розвитку науково-технічного прогресу. У ході дослідження використовувалися логічні, емпіричні методи пізнання механізмів та форм управління електронною комерцією, а також методи порівняльного, факторного, ситуаційного, економіко-статистичного аналізу, прогнозування процесу реструктуризації, графоаналітичних та алгоритмічних методів відображення отриманих результатів дослідження, програмні методи та сучасні інформаційно-комп'ютерні технології. Пріоритети у використанні того чи іншого методу визначалися поставленими завданнями і метою наукового дослідження. Проведене дослідження відобразило складність та трудність процесів розповсюдження цифрових технологій в економічному середовищі українських підприємств. Цифровізація як технологія, що характерна для сучасних високотехнологічних підприємств, торкається усіх сфер їх діяльності, особливо сфери комерціалізації результатів діяльності підприємств. Реалізація виробленого та запропонованого для вжитку продукту охоплює велику кількість українських підприємств і вони потребують розвитку інтернет-маркетингу, який дає суттєві переваги підприємствам на ринках. До таких переваг відносяться процеси створення постійних груп споживачів, формування фокус-груп споживачів, зменшувати витрати на просування товарів до споживачів, застосовувати рекламу, як інструмент формування потреб та надає багато інших переваг, про які вказано у статті. Важливим результатом проведеного дослідження став аналіз стану та напрямків розвитку інтернет-маркетингу в сучасній українській економіці. Вказано основні напрямки формування електронноної комерції та вплив на цей процес інтернет-маркетінгу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25176 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського