РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000822216<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Zablodska I. 
Territorial dimension of innovative diffusion in the socio-economic systems: market aspect = Територіальний вимір інноваційної дифузії в соціально-економічних системах: ринковий аспект / I. Zablodska, Yu. Rohozian, O. Khandii // Екон. вісн. Донбасу. - 2022. - № 4. - С. 45-56. - Бібліогр.: 15 назв. - англ.

Розглянуто територіальні аспекти інноваційної дифузії в соціально-економічних системах в ринкових умовах, оскільки її розвиток стає все більш важливим для забезпечення конкурентоспроможності територій. Розкрито взаємозв'язок між поширенням інновацій та територіальним маркетингом у контексті розвитку соціально-економічних систем для забезпечення добробуту громад, міст, регіонів та країн. Доведено, що сучасні зміни в економічному середовищі змушують кожну територію вживати певних маркетингових заходів, щоб завоювати найкращі позиції в економічній, соціальній та екологічній сферах, у тому числі шляхом поширення інновацій та використання власної унікальності. Завдяки реалізації пулу маркетингових заходів кожна громада зможе сформувати позитивний та впізнаваний імідж, реалізація якого сприятиме підвищенню конкурентоспроможності та залученню внутрішніх та зовнішніх інвестиційних потоків для забезпечення сталого розвитку території. Це дало змогу зробити висновок про роль інноваційного дифузійного маркетингу в контексті розвитку соціально-економічних систем, що полягає в позиціонуванні територій через формування їх позитивного іміджу, розвиток бренду, зміцнення репутації та накопичення репутаційного капіталу. Досліджено маркетингову роль інноваційної дифузії в контексті розвитку соціально-економічних систем на основі класифікації форм, методів і видів цього процесу, а також шляхом визначення основних груп дифузорів та їх відповідних характеристик через призму територіального аспекту. За результатами аналізу наукових праць зарубіжних та українських учених зроблено висновок про важливість дослідження дифузії інновацій у соціально-економічних системах з урахуванням концепції сталого розвитку. Зазначено, що на практиці тільки представники експертного та наукового середовища можуть оцінити маркетингову роль дифузії інновацій у контексті розвитку територій (соціально-економічних систем) для їх позиціонування. Це дозволяє розглянути процес позиціонування інноваційних дифузій у рамках локальних соціально-економічних систем та дослідити послідовність дій щодо інтенсифікації цього процесу. З метою дослідження методологічних аспектів визначення маркетингових параметрів інноваційних дифузій локальних соціально-економічних систем авторами визначено основні параметри позиціонування територіальних громад крізь призму їх компонентів сталого розвитку. Запропоновано порядок позиціонування локальних соціально-економічних систем з урахуванням положень Концепції сталого розвитку та визначення маркетингових параметрів інноваційних дифузій.


Індекс рубрикатора НБУВ: У049(4УКР)60-55

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25176 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського