Щербак Л. В. Інформаційне забезпечення навчального процесу при вивченні питань щодо інноваційних технологій в туризмі / Л. В. Щербак // Екон. вісн. ун-ту/Ун-т Григорія Сковороди в Переяславі. - 2023. - Вип. 57. - С. 27-31. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Предмет дослідження - формування інформаційного забезпечення під час вивчення дисципліни "Інноваційний менеджмент у туризмі". Мета статті - визначити інформаційне забезпечення освітнього процесу під час вивчення інноваційного менеджменту в туризмі майбутніми педагогами професійного навчання. Завдання дослідження - дослідити сучасний стан, тенденції та проблеми розвитку інноваційних технологій в галузі туризму та готельно-ресторанній справі, на основі цього було розроблено навчально-методичне забезпечення для студентів спеціальності "Професійна освіта. Туризм та готельно-ресторанна справа". У процесі дослідження були застосовані такі загальні та конкретні наукові методи дослідження: системний підхід, методи логічного узагальнення та порівняння, наукової абстракції, методи синтезу, логічного узагальнення та аналогій. Методологічну базу дослідження склали наукові праці вітчизняних та зарубіжних учених та провідних фахівців, аналітичні матеріали з проблеми дослідження. Здійснено аналіз професійної підготовки фахівців професійної освіти за спеціалізацією туризм та готельно-ресторанна справа, розширено навчально-методичне забезпечення підготовки фахівця даного напрямку. Розроблено начальний курс "Інноваційний менеджмент в туризмі" на основі застосування нових інформаційних технологій. Визначено, що інформаційне забезпечення слід розуміти як цілеспрямовано дібрану й систематизовану сукупність інформації, яка необхідна для здійснення освітнього процесу, та комплекс відповідних інформаційних ресурсів, джерел й технологій, що забезпечують здійснення інформаційних процесів на всіх етапах вивчення управління якістю продукції та послуг у готельно-ресторанному господарстві. Отримані результати дослідження можуть бути використані навчальними відділами ЗВО України для розширення освітньо-професійних програм, навчальних комплексів, навчальних планів та робочих програм. Висновки: визначено, що дисципліна "Інноваційні технології в туризмі" означає управління нововведеннями. Підсумовуючи погляди науковців на інноваційні процеси в туризму, можна стверджувати, що успіх функціонування підприємства сфери туризму багато в чому залежить від інноваційного менеджменту. Практичне застосування інновацій в туристичній сфері дозволить не тільки підвищити рівень конкурентоспроможності підприємства, але й оцінити доцільність впровадження нових видів послуг. Практика показує, що найбільш прийнятним варіантом, на сучасному етапі, є використання інформаційних технологій. Запровадження інноваційних технологій у сферу туризму є одним з головних факторів успіху для підприємств цієї сфери, який здійснюється, як правило, на вищому рівні керівництва туристичним підприємством, головною метою якого має бути визначення основних напрямів науково-технічної і виробничої діяльності підприємства. Інноваційні технології управління зумовлюють створення необхідних умов для сталого розвитку підприємств сфери туризму, спрямованих на забезпечення конкурентоспроможності туристичних послуг на рівні міжнародних стандартів. Індекс рубрикатора НБУВ: У542.43 р3-253
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж73720 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|