РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000822825<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Матеріали V(IX) Міжнародної науково-практичної конференції "Теорія і технологія іншомовної освіти", НПУ ім. М. П. Драгоманова, 26 жовтня 2022 р. / ред.: А. А. Зернецька, В. В. Ніколаєнко, І. А. Блинова, Н. О. Бреславець, А. Ю. Вітченко, Я. В. Хижун, Л. А. Вознюк; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Київський національний університет імені Тараса Шевченка, університет Марії Склодовської-Кюрі, Міжнародний методично-освітній центр, Dinternal education (pearson education) Ukraine. - Київ : НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2022. - 105 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp. - англ.

Висвітлено актуальні проблеми методики викладання іноземних мов у вищій та середній школі. Розглянуто різні аспекти сучасних лінгвістичних досліджень. Означено роль психологічних факторів навчання в процесі оволодіння іноземною мовою та умови технологізації іншомовної освіти у вищій школі. Окреслено особливості формування іншомовної комунікативної компетенції курсантів. Визнано рольову гру як ефективний засіб формування україномовної комунікативної компетентності у діалогічному мовленні студентів-іноземців, а самостійну роботу як складову процесу навчання іноземної мови студентів. Надано термінологічні словники як джерело поглибленого вивчення англійської мови за професійним спрямуванням. Схарактеризовано топонімію як засіб розвитку соціолігвістичних компетентностей учнів середньої школи. Викладено методичні підходи до формування комунікативної компетентності учнів старших класів за допомогою інформаційних технологій. З'ясовано особливості формування навичок писемного спілкування іноземною мовою з використанням інтернет-технологій. Проаналізовано розвиток граматичної компетентності учнів 8-их класів на уроках англійської мови. Запропоновано квест у музеї як форму організації позааудиторної роботи в курсі лінгвокраїнознавства. Розроблено лінгвоосвітні технології у застосуванні за професійно-оріснтованого навчання іноземної мови. Подано інформації до проблеми розвитку критичного мислення здобувачів немовних спеціальностей у процесі вивчення іноземної мови за професійним спрямуванням. Виокремлено викладання іноземної мови в університеті в контексті дистанційної форми навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-91 я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА865005 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського