РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000823133<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Dykhnych L. 
Project activity of enterprises in the field of fashion business = Проєктна діяльність підприємств у сфері фешнбізнесу / L. Dykhnych, O. Tymoshenko, M. Bryl, A. Sharkina, V. Cherevach // Фінанс.-кредит. діяльність: проблеми теорії та практики : зб. наук. пр.. - 2022. - Вип. 3. - С. 291-297. - Бібліогр.: 12 назв. - англ.

Розроблено та обгрунтовано напрями, чинники розвитку, визначено групи витрат і соціально-економічну ефективність здійснення проєктної діяльності підприємств у фешнбізнесі. Під проєктом у фешнбізнесі встановлено вважати сукупність взаємопов'язаних, обмежених у часі дій і заходів, спрямованих на розроблення та просування фешнпродукту, враховуючи модні тенденції за наявних ресурсів (матеріальних, трудових, фінансових, технологічних). Обгрунтовано такі напрями проєктної діяльності підприємств у фешнбізнесі: партнерські програми (наприклад, кобрендинг); зміна традицій у створенні та представленні модних товарів із метою залучення нових поколінь споживачів за допомогою переваг, що відрізняються від попередніх поколінь; упровадження нових технологій, які стають важливим доповненням модних речей та аксесуарів, - FashionTech (або FashTech); екологізація діяльності підприємств фешнбізнесу. Ключовими чинниками розвитку проєктної діяльності підприємств фешнбізнесу визначено такі: місце у глобальному виробничому ланцюжку створення вартості; ступінь концентрації підприємств у промислових кластерах; наявність висококваліфікованих фахівців у фешнбізнесі; наявність міжнародних брендів, які впливають на світові тенденції моди; багата та унікальна культура моди; державна політика та правова система, які підтримують розвиток індустрії моди. Систематизовано та охарактеризовано такі блоки витрат проєктної діяльності у фешнбінесі, як унікальні ноу-хау, фінансовий капітал, талант (людський капітал) та управління. Визначено особливості розроблення та переваги дизайнерських проєктів фешнпродуктів, до яких віднесено культова індивідуальність бренду, послідовність дизайну, найбільший впив дизайнерів на кінцеві продукти. Доведено, що розроблення фешнпродуктів у результаті проєктної діяльності фешнпідприємств впливає на криву корисності споживачів, і крива корисності споживачів, які віддають перевагу споживати досить багато фешнтоварів, відхиляється вправо вниз.


Індекс рубрикатора НБУВ: У530.798.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73250 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського