РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000823414<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Бубенець І. Г. 
Сучасні аспекти цифрового маркетингу: основні показники ефективності / І. Г. Бубенець, Д. М. Сломінцев // Бізнес Інформ. - 2022. - № 11. - С. 271-276. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

У зв'язку із тим, що у світі стрімко розвиваються нові цифрові технології, активно йде процес цифровізації суспільства, бізнесу та держави, сьогодні актуальним є питання цифровізації маркетингової діяльності підприємств з метою своєчасної адаптації бізнесу до нових викликів і забезпечення конкурентних переваг на ринку. Досліджено теоретичні аспекти щодо визначення сутності цифрового маркетингу, особливості використання каналів, технологій цифрового маркетингу, аналітичних показників та інструментів ефективного його використання. При аналізі, систематизації й узагальненні наукових праць багатьох учених було розглянуто практичні аспекти цифровізації маркетингу, систематизовано погляди дослідників на визначення поняття "цифровий маркетинг". У результаті дослідження було виділено сучасні інструменти та канали цифрового маркетингу. Визначено можливості цифрового маркетингу та динаміку його розвитку. Відзначено, що, крім каналів комунікації, цифровий маркетинг передбачає використання сучасних онлайн-технологій для обробки необхідної інформації та створює стратегічний актив підприємства - базу даних. На основі аналізу даних приймаються управлінські та маркетингові рішення. Відповідно, важливою складовою для цифровізації маркетингової діяльності підприємства є бізнес-аналітика, яка формується та отримується з використанням вебаналітики. Обгрунтовано, що ефект від впровадження інструментів та каналів цифрового маркетингу дозволить використовувати знання про необхідні системи вебаналітики та основні показники ефективності, які відображають результативність цифрового маркетингу. Перспективою подальших досліджень у даному напрямі є розробка стратегій цифрового маркетингу для різних сфер бізнесу, враховуючи результати аналізу основних показників ефективності цифрового маркетингу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1 ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського