РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000823791<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Маркетингова товарна політика : підручник / Є. В. Крикавський, І. О. Дейнега, О. В. Дейнега, Н. С. Косар; "Львівська політехніка", національний університет. - Львів : Вид-во Львів. політехніки, 2022. - 374 c. - (Серія "Світ маркетингу і логістики"Світ маркетингу і логістики; вип. 18; вип. 18). - Бібліогр.: с. 252-254 - укp.

Послідовно викладено теоретичні засади функціонування то¬варних ринків; розкрито зміст базових положень формування цінової, збутової, комунікаційної політики підприємства стосовно до їхніх товарів; висвітлено коло питань, пов’язаних із управлінням якістю товарів, їхньою конкурентоздатністю й асортиментом, розробленням товарної марки й упаковки; проаналізовано зміст етапів і методики обґрунтування критеріїв дослідження ринку, описано форми реалізації маркетингової товарної по¬літики на підприємствах, алгоритм планування нового товару й особливості його існування на ринку протягом життєвого циклу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 я73-1 + У9(4УКР)421.0-211.1 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА865325 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського