Маркетингова товарна політика : підручник / Є. В. Крикавський, І. О. Дейнега, О. В. Дейнега, Н. С. Косар; "Львівська політехніка", національний університет. - Львів : Вид-во Львів. політехніки, 2022. - 374 c. - (Серія "Світ маркетингу і логістики"Світ маркетингу і логістики; вип. 18; вип. 18). - Бібліогр.: с. 252-254 - укp.Послідовно викладено теоретичні засади функціонування то¬варних ринків; розкрито зміст базових положень формування цінової, збутової, комунікаційної політики підприємства стосовно до їхніх товарів; висвітлено коло питань, пов’язаних із управлінням якістю товарів, їхньою конкурентоздатністю й асортиментом, розробленням товарної марки й упаковки; проаналізовано зміст етапів і методики обґрунтування критеріїв дослідження ринку, описано форми реалізації маркетингової товарної по¬літики на підприємствах, алгоритм планування нового товару й особливості його існування на ринку протягом життєвого циклу. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 я73-1 + У9(4УКР)421.0-211.1 я73-1
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА865325 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|