![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000824218<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Писаренко В. В. Стратегічний маркетинг : навч. посіб. / В. В. Писаренко, М. О. Багорка. - Дніпро : Пороги, 2020. - 239 c. - Бібліогр. в кінці тем, с. 230-239 - укp.Розглянуто сутність та сфери стратегічного маркетингу. Аналізуються маркетингові стратегії росту, сегментації та вибору цільового ринку, диференціації та позиціонування, конкурентні стратегії. Висвітлено методи портфельного, матричного аналізу. Досліджено складові стратегічного набору підприємства та їх характеристика. Висвітлено фактори розробки місії підприємства та критерії її успішного формулювання. Визначено сутність стратегічного маркетингового аналізу. Проаналізовано фактори маркетингового середовища підприємства та організація їх аналізу. Досліджено види матричного аналізу та його місце в стратегічному маркетинговому управлінні підприємством. Досліджено маркетингові конкурентні стратегії. Здійснено контроль та оцінювання стратегічної маркетингової діяльності підприємства. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1 я73 + У010.357 я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА865107 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|