Борщ В. І. Менеджмент та маркетинг в охороні здоров'я : навч. посіб. / В. І. Борщ, О. В. Рудінська, Н. Л. Кусик; Одеський національний медичний університет. - Одеса : Олді плюс, 2022. - 260 c. - Бібліогр. в кінці розд. - укp.Розглянуто основні поняття менеджменту в охороні здоровꞌя (далі - ОЗ) як науково обґрунтованого процесу управління, зокрема, на мікрорівні: закладів ОЗ державної та приватної форм власності, та на макрорівні: національних систем ОЗ. Надано базові засади управління персоналом у закладах ОЗ, особливості кадрової політики та підбору персоналу в медичних закладах, основи оплати праці в ОЗ, базові форми та системи оплати праці медичного персоналу та мотиваційні механізми управління медичним персоналом. Представлено сутність фінансово-економічних відносин та процесів в ОЗ, фінансове середовище, основні моделі та системи фінансування ОЗ. Описано базові засади та основні поняття стратегічного менеджменту в ОЗ, особливості стратегічного планування закладів ОЗ тощо. Надано базові засади та основні поняття стратегічного маркетингу в ОЗ. Акцентовано увагу на маркетингових стратегіях у системі управління закладом ОЗ та процесі їх розробки. Розглянуто особливості стратегічного маркетингового планування на основі технологій стратегічного аналізу та маркетингового бізнес-планування в медицині. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)495.0-212.1 + У9(4УКР)495.0-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА865964 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|