РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000824807<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Шуміло О. С. 
Вибір стратегії виходу підприємства на міжнародні ринки / О. С. Шуміло, О. В. Заіка, О. С. Гарбузов // Бізнес Інформ. - 2022. - № 12. - С. 45-50. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Вітчизняні підприємства, що виходять на міжнародні ринки, мають як проблеми, так і безліч можливостей для підвищення ефективності своєї діяльності. Визначено причини, за яких підприємства переглядають свої бізнес-стратегії та формують нові маркетингові стратегії виходу підприємств на ринки. Основними з них є: збільшення продажів; підвищення прибутку; короткострокове та довгострокове забезпечення дохідності; підвищення потенціалу до інновацій; економія на масштабі; освіта; конкуренція; державне стимулювання. Зазначено, що стратегія виходу на міжнародні ринки має будуватися на принципах загальної стратегії підприємства та розроблятися на основі аналізу існуючих форм стратегій: експорт, спільне підприємництво, пряме інвестування. Розглянуто існуючі форми стратегій і проаналізовано їх сутність. Так, стратегія експортування розглядається як вибір підприємством зарубіжних ринків просування товарів, причому виробництво залишається на власній території. Стратегія спільного підприємництва реалізується шляхом об'єднання зусиль підприємства із партнерами інших країн для ведення спільного бізнесу, заснованого на формуванні партнерства та спільній підприємницькій діяльності, за результатами якої за межами країни створюються певні потужності. Стратегія прямого інвестування передбачає інвестування капіталу та створення власних складських приміщень, виробничих і торговельних підприємств, у результаті чого підприємство стає повністю залученим до ведення зовнішньоекономічної діяльності. Доведено, що для підприємства, яке тільки починає свою експортну діяльність на зовнішньому ринку, доцільно застосувати експортну стратегію непрямого експорту й обрати посередництво. Наведено етапи формування стратегії виходу підприємства на міжнародний ринок: визначення місії підприємства; формування цілей і завдань; дослідження зовнішнього середовища підприємства;, оцінювання функціональних складових внутрішнього середовища підприємства; розробка та аналіз стратегічних альтернатив, вибір стратегії; впровадження стратегії в діяльність підприємства; оцінювання та контроль реалізації стратегії.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)843 + У9(4УКР)298

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського