РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000824834<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Кононов О. І. 
Формування комплексної вартості підприємства на основі цифрового маркетингу: теоретичні аспекти / О. І. Кононов // Бізнес Інформ. - 2022. - № 12. - С. 250-257. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Мета роботи - теоретичне обгрунтування процесу формування комплексної вартості підприємства на основі цифрового маркетингу в сучасних умовах господарювання. За результатами проведеного дослідження виявлено, що необхідно узагальнити підходи до визначення сутності категорії вартості, які існують у різних міжнародних стандартах, порівняти їх із тлумаченням вартості згідно з вітчизняними нормами, і на цій основі закласти фундаменти для визначення комплексної вартості підприємства, яка враховує загальноприйняті поняття та відбиває вітчизняні особливості формування вартості підприємства на основі цифрового маркетингу за умов ринкового розвитку. Запропоновано комплексну вартість підприємства визначати як розрахункову величину, що дорівнює грошовій сумі, що формується з урахуванням маркетингових факторів, вартості підприємства за матеріальними активами та потенціалу інтелектуального маркетингового капіталу підприємства. Концепція формування комплексної вартості підприємства на основі цифрового маркетингу передбачає виділення ключових факторів вартості. Адже цифровий маркетинг і не альтернатива "традиційному", а нові можливості, що дозволяють досягти вражаючих результатів. А сукупність факторів та їх вимірників, перетворених на маркетингову функцію, називають інтелектуальним маркетинговим капіталом підприємства. Запропоновано до маркетингових факторів формування комплексної вартості підприємства віднести такі: бренд і довіра до нього; репутація як результат застосування цифрового маркетингу; маркетингова інформаційна система, яка використовує можливості Big Data; маркетингова стратегія, заснована на використанні інструментів цифрового маркетингу; лояльність клієнтів, заснована на довірчих взаємовідносинах. Таким чином у дослідженні розглянуто концепцію формування комплексної вартості підприємства на основі цифрового маркетингу та наведено схему її формування, яка передбачає виділення ключових факторів вартості.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1 ф + У9(4УКР)290-572

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського