РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000824835<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Ivanenko V. O. 
Menu analysis as an effective marketing tool for increasing the restaurant establishments' profitability = Аналіз меню як ефективний маркетинговий інструмент підвищення прибутковості закладів ресторанного господарства / V. O. Ivanenko, K. M. Kaschuck, T. V. Botsian, I. O. Klimova // Бізнес Інформ. - 2022. - № 12. - С. 258-263. - Бібліогр.: 9 назв. - англ.

Реалії сьогодення та посилення турбулентності зовнішнього середовища змушують суб'єктів господарювання оперативно реагувати на пульсації ринку. Відповідно, маркетинг є дієвим інструментом зростання ресторанного бізнесу та визначає філософію його управління, а вчасний маркетинговий аналіз меню забезпечує зміцнення позицій на ринку та перемогу в конкурентній боротьбі. Метою дослідження є подальший розвиток методичних положень щодо маркетингового аналізу меню закладів ресторанного господарства для підвищення рівня прибутковості таких закладів. Обгрунтовано актуальність застосування АВС-аналізу меню як одного з найбільш ефективних маркетингових інструментів у ресторанному бізнесі, за результатами якого змінюються ціни, виключаються з меню позиції, що не продаються, і навпаки, вводяться новинки, активізується реалізація страв, які є найвигіднішими для ресторану. Враховуючи специфіку закладів ресторанного господарства, запропоновано здійснювати класичний АВС-аналіз не за одним, а за трьома результативними показниками: обсягом продажу, виручкою та валовим прибутком, що дозволяє провести багатовимірний аналіз меню шляхом визначення по кожній страві комбінації з трьох літер, які позначають обрані параметри (AAA, АВА, АВС, ВВВ, ССС тощо). Сформовано рекомендації за 27-ма можливими варіантами комбінацій обраних параметрів та окреслено напрями підвищення обсягів продажу, збільшення ціни та зменшення собівартості страв. Отже, АВС-аналіз дозволяє виявити в меню "страви-лідери" та "страви-аутсайдери", а також прийняти рішення щодо асортименту страв в меню: визначити страви, які необхідно активніше просувати; ідентифікувати страви, з якими потрібно попрацювати в частині зменшення собівартості; регулювати ціноутворення в меню в бік зменшення чи збільшення відпускної ціни; обгрунтувати доцільність витрат на певні види сировини, зокрема, по тих позиціях, що мають низькі обсяги продаж; виявити страви, які перетинаються за складом інгредієнтів; виявити групи меню, які потрібно розширити, а також позиції, які можна сміливо замінити на нові або просто прибрати з меню.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)424.1-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського