РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000825454<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Чобіток В. І. 
Вплив інтелектуального маркетингового капіталу на комплексну вартість промислових підприємств / В. І. Чобіток, О. І. Кононов // Бізнес Інформ. - 2023. - № 2. - С. 278-284. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Мета роботи - теоретичне та методологічне обгрунтування науково-практичного процесу діагностики впливу інтелектуального маркетингового капіталу підприємства на його комплексну вартість у сучасних умовах господарювання. За результатами проведеного дослідження виявлено, що в сучасних умовах інтелектуальний маркетинговий капітал, поза сумнівом, може бути конкурентною перевагою. Його вплив та оцінка є важливими інструментами капіталізації підприємства, за допомогою яких можливе створення привабливого корпоративного іміджу, з маркетингової точки зору, та збільшення комплексної вартості підприємства. Інтелектуальний маркетинговий капітал на основі аналізу різних підходів можна розглядати як: сукупність цінностей; процес перетворення знань і нематеріальних активів у ресурси; результат зусиль підприємства з його формування, використання та примноження. Тому під інтелектуальним маркетинговим капіталом слід розуміти систему інтелектуальних цінностей (знання, досвід, творчі здібності, навички), інформацію, організаційні можливості, інформаційні канали, які в процесі свого відтворення створюють інтелектуальні переваги підприємства на ринку. Головна функція інтелектуального маркетингового капіталу і істотно прискорювати приріст маси прибутку за рахунок формування та реалізації необхідних підприємству систем знань, речей і відносин, які, своєю чергою, забезпечують високоефективну бізнес-діяльність з урахуванням умов цифрових технологій. Запропоновано: науково-практичний підхід до діагностики інтелектуального маркетингового капіталу промислового підприємства, який включає п'ять етапів, та модель впливу інтелектуального маркетингового капіталу промислового підприємства на його комплексну вартість, в якій доцільно досліджувати як фінансові, так і нефінансові показники, оскільки не всі складові інтелектуального маркетингового капіталу можуть бути виражені у вартісній формі. Практичне значення отриманих результатів полягає в тому, що завдяки запропонованим моделям можна здійснювати більш точну оцінку інтелектуального маркетингового капіталу, що дозволить підвищити ефективність його використання на різних рівнях господарювання та збільшити комплексну вартість підприємства. Результати наукового дослідження дозволяють у подальшому розглянути стратегічний підхід до формування комплексної вартості промислового підприємства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-211.1 + У9(4УКР)301-862

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського