Чобіток В. І. Вплив інтелектуального маркетингового капіталу на комплексну вартість промислових підприємств / В. І. Чобіток, О. І. Кононов // Бізнес Інформ. - 2023. - № 2. - С. 278-284. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.Мета роботи - теоретичне та методологічне обгрунтування науково-практичного процесу діагностики впливу інтелектуального маркетингового капіталу підприємства на його комплексну вартість у сучасних умовах господарювання. За результатами проведеного дослідження виявлено, що в сучасних умовах інтелектуальний маркетинговий капітал, поза сумнівом, може бути конкурентною перевагою. Його вплив та оцінка є важливими інструментами капіталізації підприємства, за допомогою яких можливе створення привабливого корпоративного іміджу, з маркетингової точки зору, та збільшення комплексної вартості підприємства. Інтелектуальний маркетинговий капітал на основі аналізу різних підходів можна розглядати як: сукупність цінностей; процес перетворення знань і нематеріальних активів у ресурси; результат зусиль підприємства з його формування, використання та примноження. Тому під інтелектуальним маркетинговим капіталом слід розуміти систему інтелектуальних цінностей (знання, досвід, творчі здібності, навички), інформацію, організаційні можливості, інформаційні канали, які в процесі свого відтворення створюють інтелектуальні переваги підприємства на ринку. Головна функція інтелектуального маркетингового капіталу і істотно прискорювати приріст маси прибутку за рахунок формування та реалізації необхідних підприємству систем знань, речей і відносин, які, своєю чергою, забезпечують високоефективну бізнес-діяльність з урахуванням умов цифрових технологій. Запропоновано: науково-практичний підхід до діагностики інтелектуального маркетингового капіталу промислового підприємства, який включає п'ять етапів, та модель впливу інтелектуального маркетингового капіталу промислового підприємства на його комплексну вартість, в якій доцільно досліджувати як фінансові, так і нефінансові показники, оскільки не всі складові інтелектуального маркетингового капіталу можуть бути виражені у вартісній формі. Практичне значення отриманих результатів полягає в тому, що завдяки запропонованим моделям можна здійснювати більш точну оцінку інтелектуального маркетингового капіталу, що дозволить підвищити ефективність його використання на різних рівнях господарювання та збільшити комплексну вартість підприємства. Результати наукового дослідження дозволяють у подальшому розглянути стратегічний підхід до формування комплексної вартості промислового підприємства. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-211.1 + У9(4УКР)301-862
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|