РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000825663<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Збереження і розвиток традицій пленеру: художня освіта й арт-туризм : тези доп. II Міжнар. наук.-практ. конф., 31 січ. - 2 лют. 2020 р., м. Одеса / упоряд.: А. І. Носенко,; Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, "Збереження і розвиток традицій пленеру: художня освіта й арт-туризм", міжнародна науково-практична конференція. - Одеса : Астропринт, 2020. - 127 c. - укp. - chi.

Носенко А. Вступне слово З Arbuz-Spatari О., Rosca-Ceban D. Main Destinations for Museum Practice 5 Базилъчук JI. В. Робота на пленері в сучасній системі підготовки майбутніх вчителів образотворчого мистецтва 6 Басанець Л. В. Рисунок у пленерній практиці 9 Бредньова В. П., ГІрохорец І. М. Арт-туризм в Одеському регіоні та популяризація культурних традицій 11 Величко Д. О. Арт-туризм як вагомий компонент у розвитку українського арт-ринку 13 Вербич О. В. Трансформація природних елементів та їх композиція при зображенні пейзажу з натури 15 Вербич С. В. Навчальна практика на пленері як дослідження та вдосконалення знань і навичок, отриманих під час занять протягом року в майстерні дитячої художньої школи. Спостереження світлотіні при роботі над пейзажем 16 Вершинін В. М. Арт-туризм у Тяньчжушань: культурні традиції Китаю 18 Гоманюк В. М., Гриськов А. С. Арт-проєкт «Мозаїка чумацького шляху» 20 Драгомирова Д. О. Розвиток традицій пленеру в системі шкільної художньої освіти 23 Дядюх-Богатько Н. Й. Пленер на перетині соціокультурнош менеджменту та арт-бізнесу 24 Егорова С. В. Пленерні замальовки 26 Кабаченко В. II., Мошнягул Н. А. Особливості пластичного рішення одеського міського пейзажу 29 Кабаченко В. П., Брянський Г. Є. Символи та архетипи в орнаментальній творчості стародавніх народів як засіб відображення світобудови Кабаченко В. П., Жукова //. К. Домінанта пленерного методу у створенні живописного образу Північного Причорномор’я: традиції та сучасність Кабаченко В. П., Качаплі А. Б. Пейзаж і натюрморт: синтез жанрів в умовах світло-повітряного середовища Одеси 33 Котова О. О. Продовження традицій південноукраїнської школи живопису у творчості Валентина Хруща 35 Крижевська С. Г. Рух і простір у морському пейзажі 37 Крижевська С. Г., ІЦебельський Ю. О. Особливості кольорового стану у морському пейзажі 39 Кубриш Н. Р., Самойлова О. М., Гогунець О. І. Значення архітектурної графіки у пленерній практиці майбутніх архітекторів 41 Лоза Н. А. Пейзажний образ Одеси. Варіативність мотивів для пленерної практики здобувачів вищої освіти художньо- графічного факультету 43 Лозовський С. В. Роль короткочасного етюду у розумінні принципів живопису голови натурника в умовах пленеру 45 Лосева Ю. М. Особливості виконання етюду натюрморту під час пленерної практики у дитячій художній школі 46 Лукін М. Б. Мистецька освіта і пленер. Традиції та сучасність .... 48 Лукіпа М. Б. Пленерний живопис: роль у розвитку художника- педагога 50 Малік О. В. «Бузковий пленер» в Одесі як розвиток традицій пленеру 52 Мартинюк В. В. Вивчення історичної архітектурної спадщини під час проведення пленеру в ДХШ з дітьми 13-16 років. Міжпредметні зв’язки на пленерних заняттях 53 Марценко О. В. Комплексне сприйняття вигляду міста на пленерних заняттях учнів ДХШ 54Маслова Т. М. Композиційно-те матична робота здобувачів вищої педагогічної освіти 3 року навчання в структурі індивідуального завдання практики «Пленер» 55 Міроненко А. С. Методичні рекомендації до виконання графічних завдань пленерної практики учнів художніх шкіл (11- 13 років) 57 Mokan- Vozian L. Relevance and Particularities of the Open-Air Painting 60 Музика О. Я. Роль пленерного живопису у фаховій підготовці майбутнього вчителя образотворчого мистецтва 61 Мунтян С.Д., Тоарка Т. О. Роль пленерного живопису для здобувачів вищих навчальних закладів художнього профілю 66 Мунтян С. Д., Шабловська О. В., Даневич Т. В. Роль просторового оточення у створенні образу дівчини-Флори 68 Нагуляк П. І. Принципи вибору мотиву при написанні ландшафтного пейзажу на пленерній практиці для здобувачів вищої освіти образотворчого профілю 70 Носенко А. І. Роль досвіду пленеру у створенні серії алегоричних пейзажних композицій «Мрії дерев» Дмитра Величка 71 Носенко А. /., Гітієвська В. П. Стилізація як метод створення художнього образу в натюрморті. Створення серії натюрмортів ... 73 Носенко А. /., Борзик В. О. Втілення образу «Нетварного Світла» у мозаїках Середньовіччя: символіка і зображальні прийоми 75 Носенко А. /., Юрченко В. В. Вивчення світло-кольорових станів на прикладі мотивів морського пейзажу 77 Островська І. О. Методика створення натюрморту в умовах пленерної практики з учнями художніх шкіл (13- 15 років) 78 Пастир І. В., Сич Ю. І. Розвиток художньої творчості студентів на пленері Пахомова-Власова Н. Г., Ван Цзялун. Особливості вирішення простору у богатоплановій картині засобами олійного живопису з опорою на досвід китайського мистецтва XIX — початку XX століття 82 Подольська М. В. Розробка логотипу у навчальній дисципліні «Композиція та ПМ» 83 Пономаренко М. В. Беккер В. А. Колористичні особливості пленерного живопису в жанрі натюрморг (на прикладі творів К. О. Коровіна) 85 Пономаренко М. В., Галаєв В. М. Роль картона у створенні натюрморту: актуальність збереження традиційних етапів виконання академічної постановки для студентів другого року навчання ХГФ 87 Пономаренко М. В., Мироненко X. В. Особливості пленерного живопису в портретних творах О. Мурашка 88 Пономаренко М. В., Стасюкова С. В. Роль освітлення в портретному живописі: актуальні завдання для студентів магістратури першого року навчання ХГФ 91 Порожнякова Н. Є. Міжнародний пленер «Світло православ’я» у контексті завдань арт-туризму 93 Ракович В. В. До питання формування творчих здібностей майбутніх художників-педагогів 95 Рудой В. В., Артеменко М. В. Стихія води в монументально- декоративному оздобленні архітектури модерну 97 Самойлова О. М.,Олешко Л. І., ІвонякК. В. Роль сучасних та традиційних графічних технік у пленерній практиці здобувачів вищої освіти 99 Смичковська О. М. Арт-туризм як засіб культурного діалогу країн і регіонів 101 Тарасенко А. А., Будкіна М. О. Методика створення книжкових ілюстрацій засобами графічних редакторів ЮЗ Тарасенко А. А., Кукліна А. О. Візуалізація архітектурних об’єктів за допомогою фотограмметрії. Витоки сучасної ЗО-графіки 106 126 Тарасенко А. А., Смірнов М. Ю. Візуалізація архітектурних об’єктів за допомогою фотограмметрії. Візуалізвція простору з ефектом присутності 107 Тарасенко А. А., Тарасюк М. Г. Творчий метод створення каталогу-альбому творів В. Г. Єфименка засобами настільних видавничих систем 109 Тарасенко О. А., Бутенко Е. Г. Флоральний мотив у декоративній композиції 110 Тарасенко О. А., Кислун В. В. Одеський архітектурний пейзаж .... 112 Тен Сіяоджон. (Аналіз пленеру у Східній Європі Фу Баоїпі) 114 Ткачук О. В., Ласна А. В. Міжпредметний взаємозв’язок мистецтва графіки та живопису з практикою на пленері 118 Четверик О. В. Роль та основні завдання пленерного живопису в поєднанні з арт-туризмом


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ10 р(4УКР)3 я431(0) + Ч518.113.90 я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА866146 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського