Педагогіка фасилітації = Pedagogy of facilitation : навч.-метод. посіб. для студентів усіх форм навч. спец. 053 Психологія / О. Г. Романовський, Л. М. Грень, А. І. Черкашин, С. В. Карлюк, І. М. Хмиров; "Харківський політехнічний інститут", національний технічний університет. - Харків : Вид-во Іванченка І. С., 2023. - 149 c. - Бібліогр.: с. 146-149 - укp. - англ.Розкрито загальні засади педагогіки, педагогіки фасилітації зокрема, доведено роль педагога-фасилітатора в освітньому середовищі, що полягає у володінні медіаційною, комунікативною компетентністю, високим рівнем педагогічної культути і такту, здатністю розв’язувати конфлікти в освітньому середовищі, спрямуванні потенціалу учасників освітнього процесу на досягнення успіху у навчанні. Найважливішими передумовами здійснення цього процесу є осбистісно-орієнтований підхід у навчанні, висока педагогічна майстерність, авторитет і позитивний імідж педагога-фасилітатора. Визнано, що розв’язанням теоретичних і прикладних питань займається педагогіка фасилітації та створює знання про педагогіку фасилітації як специфічний вид педагогічної діяльності. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.430
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА866711 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|