РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000826086<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Бубенко П. Т. 
Концепція маркетингу територіальних ринкових систем / П. Т. Бубенко, Г. Г. Соболєва // Бізнес Інформ. - 2023. - № 3. - С. 220-225. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Досліджено наукову проблематику, пов'язану з прискоренням господарського розвитку просторової економіки; визначено ступінь впливу інновацій на характер територіальної організації господарської діяльності; забезпечено теоретичне підгрунтя щодо формування зон інноваційного зростання окремих територій (регіонів). Основною метою є визначення особливостей і протиріч сучасного стану системи територіальної організації маркетингової діяльності та прискорення на цій основі темпів соціально-економічного розвитку певної території. Систематизація літературних джерел з тематики дослідження свідчить, що сучасна економічна наукова думка приділяє недостатню увагу дослідженню характеру та впливу маркетингової компоненти, у широкому її розумінні, як на якість самої системи територіальної організації, так і на динаміку економічного розвитку. Саме з цього випливає безумовна її актуальність. Проблематику поширення дифузії маркетингової компоненти просторового розвитку досліджено з точки зору уявлення та позиціонування окремої території (регіону) як суб'єкта економічних відносин, як багатофункціональну та багатоаспектну економічну систему, а не як місце зосередження лише засобів виробництва та праці. Подальшим розвитком, симбіозом теорії регіоналістики, зокрема просторової організації виробництва, з теорією та практикою інноваційного підприємництва є обгрунтування доцільності створення та поширення територіальних полюсів інноваційного зростання. Доведено, що ефективна маркетингова активність на певному економічному просторі діяльності повинна грунтуватися на функціональних властивостях форм просторової організації виробництва, з одного боку, та розміщення продуктивних сил - з іншого. Знайшло відображення авторське бачення сучасної концепції маркетингу територіальних ринкових систем у взаємозв'язку з їх просторовою організацією. Розкрито переваги мережевої моделі організації (кластеризації) територіальної (регіональної) економічної системи. Набула подальшого розвитку теорія кластеризації як одна із сучасних форм організації економічної діяльності на певній території.


Індекс рубрикатора НБУВ: У049(4УКР)60-55-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського