РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000826091<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Черняєва А. О. 
Необхідність фінансування маркетингових послуг бізнес-структур в Україні / А. О. Черняєва // Бізнес Інформ. - 2023. - № 3. - С. 253-261. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Мета роботи - дослідження питань щодо оцінки стану розвитку та визначення основних закономірностей необхідності фінансування маркетингових послуг бізнес-структур в Україні. При аналізі, систематизації та узагальненні наукових праць багатьох учених було констатовано та доведено, що співпраця між маркетингом і фінансами є важливою для зростання бізнесу. За результатами проведеного дослідження виявлено та встановлено, що терміни імаркетингові послугиі та "маркетинг" у деяких нормативно-правових документах є синонімами. Об'єктом дослідження були суб'єкти господарювання, які спеціалізуються у сфері надання маркетингових послуг і належать до секції M "Професійна, наукова та технічна діяльність" відповідно до встановлених вимог Класифікатора видів економічної діяльності ДК 009:2010 щодо ведення статистичної інформації, розділу 73.2 "Рекламна діяльність і дослідження кон'юнктури ринку", класу 73.2 "Дослідження кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки". Оцінюючи динаміку та структуру суб'єктів господарювання сфери рекламної діяльності та дослідження кон'юнктури ринку, а також кількість задіяного персоналу та взаємозв'язок відповідних показників з динамікою ВВП, зроблено висновок, що не чисельне зростання кількості суб'єктів господарювання, зайнятих у сфері маркетингових послуг, приводить до поліпшення макропоказників, а навпаки 2 поліпшення обробуту в країні стимулює появу нових суб'єктів господарювання, що надають споживачам маркетингові послуги. Зважаючи на динаміку та структуру капітальних інвестицій у рекламну діяльність і дослідження коніюнктури ринку у 2012 - 2021 рр., варто зазначити відновлення зацікавленості в дослідженні кон'юнктури ринку та виявленні громадської думки. Саме в цьому секторі простежується зростання додаткової активності, що привело до появи великих підприємств у сфері маркетингових досліджень, яких до 2021 р. у галузі взагалі не спостерігалося. Стосовно рівня фінансування суб'єктів господарювання досліджуваного сектора економіки, необхідно відзначити як наявність тенденції до реалізації заходів з податкового планування у вигляді все більшого використання такої організаційної форми діяльності бізнесу, як ФОП, так і надзвичайну потребу у власному капіталі. Порівнявши обсяги інвестиційних вкладень у сферу рекламної діяльності та дослідження кон'юнктури ринку з обсягами використовуваного нею сукупного капіталу, автор дійшов висновку, що інвестиційні вкладення не є основним джерелом фінансування даного бізнесу, а певна його частина знаходиться в "тіні". Зважаючи на вищевикладене та враховуючи значний обсяг залучення працівників до даної сфери діяльності у формі реєстрації фізичних осіб - підприємців, керівництву країни варто ще раз замислитись щодо ініціатив з реформування податкової системи країни шляхом усунення спрощеної системи оподаткування бізнесу, оскільки це може мати негативні наслідки для всієї економіки країни. Натомість варто передбачити додаткові пільги для інвестування в сектор дослідження коніюнктури ринку та виявлення громадської думки, а також створення додаткових робочих місць у даній сфері діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-131-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського