Черняєва А. О. Необхідність фінансування маркетингових послуг бізнес-структур в Україні / А. О. Черняєва // Бізнес Інформ. - 2023. - № 3. - С. 253-261. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Мета роботи - дослідження питань щодо оцінки стану розвитку та визначення основних закономірностей необхідності фінансування маркетингових послуг бізнес-структур в Україні. При аналізі, систематизації та узагальненні наукових праць багатьох учених було констатовано та доведено, що співпраця між маркетингом і фінансами є важливою для зростання бізнесу. За результатами проведеного дослідження виявлено та встановлено, що терміни імаркетингові послугиі та "маркетинг" у деяких нормативно-правових документах є синонімами. Об'єктом дослідження були суб'єкти господарювання, які спеціалізуються у сфері надання маркетингових послуг і належать до секції M "Професійна, наукова та технічна діяльність" відповідно до встановлених вимог Класифікатора видів економічної діяльності ДК 009:2010 щодо ведення статистичної інформації, розділу 73.2 "Рекламна діяльність і дослідження кон'юнктури ринку", класу 73.2 "Дослідження кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки". Оцінюючи динаміку та структуру суб'єктів господарювання сфери рекламної діяльності та дослідження кон'юнктури ринку, а також кількість задіяного персоналу та взаємозв'язок відповідних показників з динамікою ВВП, зроблено висновок, що не чисельне зростання кількості суб'єктів господарювання, зайнятих у сфері маркетингових послуг, приводить до поліпшення макропоказників, а навпаки 2 поліпшення обробуту в країні стимулює появу нових суб'єктів господарювання, що надають споживачам маркетингові послуги. Зважаючи на динаміку та структуру капітальних інвестицій у рекламну діяльність і дослідження коніюнктури ринку у 2012 - 2021 рр., варто зазначити відновлення зацікавленості в дослідженні кон'юнктури ринку та виявленні громадської думки. Саме в цьому секторі простежується зростання додаткової активності, що привело до появи великих підприємств у сфері маркетингових досліджень, яких до 2021 р. у галузі взагалі не спостерігалося. Стосовно рівня фінансування суб'єктів господарювання досліджуваного сектора економіки, необхідно відзначити як наявність тенденції до реалізації заходів з податкового планування у вигляді все більшого використання такої організаційної форми діяльності бізнесу, як ФОП, так і надзвичайну потребу у власному капіталі. Порівнявши обсяги інвестиційних вкладень у сферу рекламної діяльності та дослідження кон'юнктури ринку з обсягами використовуваного нею сукупного капіталу, автор дійшов висновку, що інвестиційні вкладення не є основним джерелом фінансування даного бізнесу, а певна його частина знаходиться в "тіні". Зважаючи на вищевикладене та враховуючи значний обсяг залучення працівників до даної сфери діяльності у формі реєстрації фізичних осіб - підприємців, керівництву країни варто ще раз замислитись щодо ініціатив з реформування податкової системи країни шляхом усунення спрощеної системи оподаткування бізнесу, оскільки це може мати негативні наслідки для всієї економіки країни. Натомість варто передбачити додаткові пільги для інвестування в сектор дослідження коніюнктури ринку та виявлення громадської думки, а також створення додаткових робочих місць у даній сфері діяльності. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-131-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|