РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000826394<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Інклюзивна освіта: ідея, стратегія, результат : матеріали I Всеукр. міждисциплінар. наук.-практ. конф., 8 квіт. 2021 р. (онлайн) / упоряд.: З. І. Удич; Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, Тернопільський національний медичний університет імені І. Я. Горбачевського, Національна академія педагогічних наук України, Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна, Університет менеджменту освіти, Тернопільська обласна державна адміністрація, Всеукраїнська благодійна організація "Благодійний фонд Порошенка", Громадська організація "Центр громадського моніторингу та аналітики". - Тернопіль : ТНПУ, 2021. - 228 c. - укp. - англ.

Викладено результати наукових досліджень з проблем впровадження інклюзії у сферу освіти. Розкрито питання організації освітнього процесу в умовах пандемії для здобувачів освіти із особливими освітніми потребами; інклюзивної компетентності педагогів нового покоління; ресурсного аспекту системи інклюзивної освіти. Охарактеризовано методику організації навчання в умовах інклюзії. Розкрито проблеми управління закладом освіти з інклюзивною формою навчання, інституційного аудиту та стратегування інклюзивного розвитку закладу освіти, а також медичного, психолого-педагогічного та корекційно-реабілітаційного супроводу здобувачів освіти. Увагу приділено командній роботі з організації інклюзивного едукаційного процесу, універсальному дизайну й інженерному забезпеченню функціонування інклюзивного закладу освіти, взаємодії соціальних і державних інституцій у реалізації інклюзії в освітній сфері. Висвітлено нормативно-правові засади інклюзивного освітнього процесу. Досліджено світовий досвід упровадження принципів інклюзії в освітню галузь. Розлянуто питання створення толерантного мовного середовища інклюзивного профілю педагогіки. Розкрито проблеми комплексного супроводу сім'ї дитини із особливими освітніми потребами.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч43 я431(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО39207 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського