Тищишин О. І. Оцінка технічного стану несучих конструкцій електровозів ВЛ60 та доцільності їх експлуатації у подальшому / О. І. Тищишин, М. В. Гупалов // Залізн. трансп. України. - 2020. - № 4. - С. 22-31. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.Проведено аналіз відмов несучих металевих конструкцій (НМК) електровозів ВЛ60 в/і, балансоутримувачем яких є регіональна філія "Одеська залізниця" АТ "Укрзалізниця". Із застосуванням статистичних прийомів прикладної математичної статистики визначено групи та характер дефектів, що виникають у рамах візків та рамах кузовів зазначеної серії електровозів. Аналіз базується на результатах роботи з контролю технічного стану НМК для продовження строку служби в умовах поточних ремонтів та ТО (ТО-6), що виконана силами філії "Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут залізничного транспорту" АТ "Укрзалізниця" протягом 2017 - 2019 рр. Встановлено, що з 30 одиниць електровозів ВЛ60 в/і, що є у власності АТ "Укрзалізниця", щороку для проведення ТО-6 надається від 45 до 75 % за регламентованої умови необхідності щорічного виконання цієї процедури. Найбільша кількість вибракуваних НМК складають рами візків за групами дефектів "Тріщина в основному металі ребра модернізації ЭЗ.205.00.00.001" (31 % випадків) та "Тріщина у зварному шві та біля шовній зоні на поздовжній балці рами ребра ЭЗ.205.00.00.001" (25 % випадків). Крім того, через дефекти у вигляді тріщин в основному металі шворневих балок рам кузовів протягом 2018 - 2019 р.р. вибракувано вісім кузовів. Базуючись на результатах аналізу визначено необхідність проведення випробувань щодо можливості та доцільності відновлення дефектних НМК електровозів ВЛ60 в/і. Індекс рубрикатора НБУВ: О232.1-08
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|