РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000826834<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Зонов В. Д. 
Математическое моделирование безотказной работы топливной аппаратуры дизелей магистральных и маневровых тепловозов / В. Д. Зонов, В. А. Зайцев, В. А. Матяш, Ю. А. Белоус // Залізн. трансп. України. - 2020. - № 4. - С. 32-37. - Библиогр.: 13 назв. - рус.

На основі теорії вірогідності і математичної статистики розроблений метод визначення зносу прецизійних поверхонь розпилювачів з гідродинамічним пристроєм, що впливають на безвідмовну роботу паливної апаратури дизелів магістральних і маневрових тепловозів. Методологія визначення і контролю прецизійного зносу дозволила здійснити послідовний перехід від параметричного методу до непараметричного методу контролю зносу розпилювачів форсунок і плунжерних пар паливних насосів високого тиску дизелів маневрових і магістральних тепловозів. Параметричний метод передбачає порівняння прецизійного зносу пари голка-корпус розпилювача з гідродинамічним пристроєм і плунжерної пари паливного насоса високого тиску розпилювачів на ділянці паливної апаратури, з мінімальним приладовим і інструментальним супроводом та використанням положень теорії вірогідності й математичної статистики. Непараметричний метод передбачає порівняння прецизійного зносу пари голка-корпус розпилювача та плунжерної пари паливного насоса високого тиску методами неруйнівного контролю та теорії вірогідності й математичної статистики. Непараметричний метод контролю також дозволяє визначити вплив прецизійного зносу на працездатність паливної апаратури і якість робочого процесу дизеля упродовж усього життєвого циклу. Непараметричний метод дослідження й системний аналіз результатів дослідження зносу прецизійних поверхонь застосований до реальних умов експлуатації дизелів, що дозволяють прогнозувати головному технологові локомотивного депо якість робочого процесу дизелів магістральних і маневрових тепловозів. Запропонований математичний апарат моделювання зносу прецизійних поверхонь пари голка - корпус розпилювача, плунжерної пари паливного насоса високого тиску, в реальному масштабі часу експлуатації, є інструментом комплексної оцінки технічного стану дизелів тепловозів.


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.2-041.4-02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського