Lasocki J. Analysis of the strategies for managing extended-range electric vehicle powertrain in the urban driving cycle / J. Lasocki, P. Krawczyk, A. Kopczynski, P. Roszczyk, A. Hajduga // Електротехніка і електромеханіка. - 2022. - № 1. - С. 70-76. - Бібліогр.: 16 назв. - англ.Електромобіль зі збільшеним запасом ходу (ЕЗЗХ) - це тип електромобіля, який використовує додатковий двигун внутрішнього згоряння (ДВЗ) для заряджання акумулятора, щоб забезпечити транспортний засіб більшим запасом ходу, ніж у режимі лише на електричному ходу. Мета роботи - аналіз та порівняння ефективності силової передачі ЕЗЗХ, керованої відповідно до трьох стратегій управління: чисто електричний режим, гібридний режим з постійно працюючим ДВЗ та гібридний режим з ДВЗ, що працює тільки при високому споживанні потужності. Випробування проводилися на лабораторному стенді, що представляє собою конструкцію силової передачі ЕЗЗХ. Скраплений газ використовувався як паливо для живлення ДВЗ. Умови випробувань визначалися спеціальним циклом водіння, що імітує водіння в умовах міста. Графіки часових рядів вибраних параметрів електродвигуна, електрохімічної акумуляторної батареї, генератора-розширювача діапазону та системи активного навантаження. Серед розглянутих стратегій керування силовою установкою ЕЗЗХ, баланс енергії електрохімічної батареї негативний для чисто електричного режиму, суттєво позитивний для режиму роботи розширювачів діапазону (РД) та помірно позитивний для режиму з активацією РД лише у динамічних станах. Індекс рубрикатора НБУВ: О333-082
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23986 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України
 Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|