РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000827562<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Порсюрова І. П. 
Удосконалення організації обліку основних засобів торговельного підприємства / І. П. Порсюрова // Бізнес Інформ. - 2023. - № 4. - С. 117-123. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.

Мета роботи - визначення існуючих облікових проблем торговельного підприємства та надання рекомендацій щодо вдосконалення організації обліку основних засобів суб'єкта господарювання. Визначено, що рух вхідних документів на підприємстві є організованим скоординованим процесом пересування документів від однієї відповідальної особи до іншої згідно з розробленим і затвердженим на підприємстві графіком документообігу. Досліджено етапи організації документообігу на підприємстві, дотримання яких попереджує втрату інформації про здійснені господарські операції. На базі аналізу існуючих проблем і помилок в обліку підприємства ТОВ "Дезега Холдінг Україна" запропоновано проводити регулярні внутрішні або аудиторські перевірки з обліку основних засобів, завданнями яких є аналіз і контроль операцій з обліку основних засобів. Визначено, що для поліпшення технічного стану основних засобів торговельному підприємству рекомендується проводити реконструкцію, модернізацію наявних основних засобів. Установлено, що важливим заходом, який сприяє здійсненню операцій, зокрема руху основних засобів, є внутрішній контроль та аналіз, для чого на підприємстві запроваджено посаду внутрішнього аудитора, до функцій якого входить контроль та аналіз: правильності віднесення матеріальних активів до основних засобів, їх оцінки, правильності нарахування амортизації, своєчасності та правильності документального оформлення та відображення в облікових регістрах надходження та вибуття основних засобів та інше. Запропоновано для вдосконалення обліку основних засобів створити на підставі рахунку 131 "Знос основних засобів" нові аналітичні субрахунки і для виділення нарахованої амортизації відповідно до груп основних засобів, які використовуються на підприємстві. Досліджено етапи комп'ютеризації облікового процесу. На базі проведеного аналізу ІТ-ринку комп'ютерних технологій і систем визначено альтернативні вітчизняні та зарубіжні програмні продукти (сервіси), які ефективно забезпечують облік та електронний документообіг замість програмного продукту, що використовує торговельне підприємство. При виборі програмного продукту ТОВ "Дезега Холдінг Україна" має звернути увагу на наявність технічних налаштувань щодо обробки значних інформаційних масивів даних під галузеві можливості підприємства. Розроблено модель електронного документообігу з організації обліку основних засобів у підсистемі управління торговельного підприємства, яка демонструє модулі альтернативного програмного продукту, що включає організацію електронного документообігу за здійсненими операціями з обліку основних засобів. Надані пропозиції та рекомендації сприятимуть ефективній організації обліку основних засобів та прийняттю управлінських рішення, які приведуть до більш позитивного фінансового результату діяльності торговельного підприємства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У052.9(4УКР)242.11-145.711

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського