РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000827572<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Рибчук А. В. 
Системний аналіз підходів до управління конкурентоспроможністю продукції підприємств / А. В. Рибчук, О. Р. Процишин, В. І. Зінкевич // Бізнес Інформ. - 2023. - № 4. - С. 183-188. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Проналізовано комплекс підходів до організації ефективного управління конкурентоспроможністю різноманітних видів продукції підприємств, які широко застосовуються в практиці аналізу господарської діяльності та стратегічного управління. Підтверджено, що управління конкурентоспроможністю продукції можна розглядати через призму основних підходів. По-перше, комплексного, який дозволяє розробити необхідні управлінські рішення, спрямовані на підвищення ефективності продукції, підтримку її якості та конкурентоспроможності. По-друге, відтворювально-еволюційного, спрямованого на постійне відтворення виробництва товарів з найменшими витратами на одиницю корисного ефекту порівняно з кращим аналогом у результаті еволюційних трансформацій ринку. По-третє, функціонального, який на практиці часто застосовують через предметний підхід до управління, за якого зусилля спрямовані на вдосконалення існуючої продукції, з урахуванням науково-технічного прогресу. По-четверте, системного, де управління вважається найбільш ефективним, оскільки об'єднує діяльність різних функціональних підрозділів підприємства для створення конкурентоспроможного товару. По-п'яте, інноваційного, за яким управління конкурентоспроможністю передбачає впровадження на підприємстві науково-технічних переваг нової продукції. По-шосте, підходу партнерського маркетингу, маркетингового діалогу, що дозволить залучити споживачів до створення конкурентоспроможної продукції. Варто відзначити, що основними для формування системи управління конкурентоспроможністю продукції підприємства в умовах розвитку конкуренції є маркетинговий підхід у поєднанні із системним і процесним.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-82-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського