РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000827595<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Матрос О. М. 
Бізнес-термінологія соціальних медіа в контексті об'єктів бухгалтерського обліку / О. М. Матрос, С. О. Михайловина, О. П. Ратушна // Бізнес Інформ. - 2023. - № 5. - С. 153-158. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Мета робота - адаптація сучасної термінології бізнесу, яка використовується в соціальних мережах (медіа) до законотворчої бази бухгалтерського обліку й оподаткування. Провівши паралель між термінами в соціальних медіа та термінами (об'єктами), які застосовуються в бухгалтерському обліку й оподаткуванні, виникла можливість швидко адаптувати законотворчу базу бухгалтерського обліку до сучасної мови бізнесу. Досліджено праці вітчизняних і зарубіжних науковців, які стосуються бухгалтерського обліку бізнесу в соціальних мережах, що дозволило зрозуміти тотожність цієї проблеми в Україні та світі. У результаті проведеного дослідження виокремлено проблеми синхронізації термінології в соціальних мережах із об'єктами бухгалтерського обліку. Серед основних: розбіжності у тлумаченні термінів, відсутність стандартизації, обмежений контекст інформації, швидка зміна термінології та культурні різниці. Визначено, що для успішного вирішення цих проблем необхідно зберігати чітку комунікацію, вдосконалювати знання бухгалтерів про цифрові технології та актуальну термінологію в різних сферах і просторах (офлайн та онлайн). Проведено аналіз бізнес-термінології в соціальних медіа в контексті об'єктів бухгалтерського обліку, що викликало необхідність змін законодавчої бази України в тому числі з обліку й оподаткування, розглянуто нормативні документи, які потребують обов'язкових змін. Запропоновані зміни в нормативних документах передусім дозволять уникнути багатьох помилок в обліку та скоротити час на вивчення специфічних об'єктів обліку. Це дослідження має важливе значення для бухгалтерів та фахівців з обліку й оподаткування, оскільки допоможе їм ефективно використовувати соціальні мережі в контексті бухгалтерського обліку та сприятиме поліпшенню комунікації та взаєморозуміння між різними галузями бізнесу, що використовують різні терміни та підходи.


Індекс рубрикатора НБУВ: У052.9(4УКР)238.67

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського