Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000828065<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Стратегічний маркетинг : підручник / О. І. Лабурцева, Л. К. Яцишина, О. С. Бондаренко, Т. М. Янковець; ред.: А. А. Мазаракі; Державний торговельно-економічний університет. - Київ : Держ. торг.-екон. ун-т, 2023. - 247 c. - Бібліогр.: с. 243-247 - укp.Розглянуто роль стратегічного маркетингу в сучасній концепції маркетингової діяльності. Розкрито сутність стратегічного аналізу маркетингового середовища. Подано методичний інструментарій оцінювання привабливості ринку та маркетингової конкурентоспроможності бізнесу. Надано характеристику основних груп стратегій маркетингу: стратегій сегментування ринку, вибору цільового сегмента та позиціонування, стратегій конкуренції, стратегій зростання та портфельних стратегій. Висвітлено питання застосування цифрових технологій в маркетингових стратегіях. Особливу увагу приділено сутності стратегічного маркетингового планування та методичним підходам до оцінювання результативності й ефективності стратегій маркетингу, організації впровадження стратегій та здійснення стратегічного контролю маркетингу. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.355 я73-1
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА868281 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|