Управління бізнесом: структурні зміни, маркетингові та правові аспекти : монографія / Є. В. Мироненко, О. О. Шевченко, І. П. Фоміченко, О. О. Волошина, В. В. Володченко, Л. О. Бившева, В. О. Шашко, О. В. Шубна, Ю. С. Вінницька, С. О. Баркова, О. О. Кондратенко, О. Є. Бурцева, О. О. Познякова, Д. В. Гузенко; ред.: Є. В. Мироненко; Донбаська державна машинобудівна академія. - Київ : Центр учбової літітератури, 2022. - 279 c. - Бібліогр.: с. 262-279 - укp.Висвітлено теоретико-методологічні основи дослідження підходів до управління складовими стратегічного потенціалу транзитивної економіки в дискурсі економічної теорії та управління. Досліджено прикладні аспекти структурних змін управління бізнесом, процеси управління бізнесом в умовах конкретно-історичних особливостей розвитку. Монографія рекомендується при викладанні у вищих навчальних закладах курсів національної економіки, міжнародної економіки, політичної економії, мікро- і макроекономіки, спецкурсів з теоретичних основ менеджменту управління бізнесом, інвестиційної та інноваційної діяльності, формування національної моделі розвитку економіки та проведення науково-дослідницької роботи з проблем трансформаційних перетворень господарської системи в умовах глобалізації. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-131-21
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА868095 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|