![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000828183<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Тарасун В. В. Гра дошкільника з порушеннями мовлення: теорія і практика : підручник / В. В. Тарасун; Український державний університет імені Михайла Драгоманова. - Київ : Книга-плюс, 2023. - 364 c. - Бібліогр. в кінці розд. - укp.Висвітлено досягнення науки, перспективи практики і проблеми гри дошкільника з порушеннями мовленнєвого розвитку. Запропоновано впровадження в логопедичну практику інтегрованого (діяльнісного та особистісно зорієнтованого) підходу до подолання порушень усного мовлення дошкільників засобами гри. Представлений підхід сприяє забезпеченню досягнення неперервної наступності процесу трансформації предметно-маніпулятивної діяльності дитини в домовленнєвий і ранній періоди життя на суто ігрову в передшкільний період. Система ігор і комплекси мультимедійного супроводу навчальної дисципліни розроблені з урахуванням вікових особливостей дітей і структури провідних причин порушень та відхилень їхнього усного мовлення. Досліджено теоретичні засади ігрової діяльності дітей з порушеннями мовлення. Проаналізовано теоретико-методичне підгрунтя корекції домовленнєвого, мовленнєвого і особистісного розвитку дітей раннього віку засобами гри. Оцінено методичну реалізацію напрямів корекції дизонтогенезу домовленнєвого і мовленнєвого розвитку та розладів артикуляційного праксису в дітей раннього віку засобами предметно-муніпулятивної гри, а також процес формування структурних складових її самосвідомості засобами предметно-маніпулятивних ігор та ігор з елементами сюжету. Досліджено процес корекції розвитку лексико-семантичної системи мовлення на основі формування механізму систематизації явищ довкілля у старших дошкільників засобами сюжетно-дидактичної і дидактичної гри. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч437.41 + Ч437.92
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВС71237 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|