РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000829288<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Криворучко О. М. 
Модель аналізу результативності логістичної діяльності / О. М. Криворучко // Економіка трансп. комплексу : зб. наук. пр.. - 2020. - Вип. 36. - С. 129-140. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Забезпечення успішного функціонування підприємств, зниження загальних витрат, одержання якісного логістичного обслуговування досягається використанням логістичних підходів, здійсненням результативної логістичної діяльності. У цьому випадку необхідно оцінювати логістичну діяльність, її ефективність та результативність. Однак у сучасній літературі та практичній діяльності відсутні комплексні моделі оцінювання логістичної діяльності, що потребує їх розроблення. Розроблено комплексну модель оцінювання результативності логістичної діяльності як постійного динамічного процесу на підставі використання теоретичних положень загального управління якістю (TQM) та премій Європейської досконалості якості. Розроблення та стандартизація логістичних процедур дозволяє оцінювати отримані результати не тільки після здійснення логістичної діяльності, але і в оперативному режимі, тобто на кожному окремому етапі її реалізації. Критерії оцінювання результативності логістичної діяльності подані двома групами, одна з яких оцінює можливості логістичної системи, а інша - результати. Початком реалізації логістичних процесів є певні обмеження, що є зовнішніми та внутрішніми факторами логістичної діяльності. Процеси логістичної діяльності також розглядають як сукупність логістичних бізнес і організаційних процесів логістичного менеджменту. Логістичні бізнес-процеси (взаємопов'язана сукупність операцій і функцій, що перетворюють ресурси підприємства на певний результат, що задається логістичною стратегією) ідентифікуються залежно від специфіки діяльності підприємства. Найбільш розповсюдженими з них є бізнес-процеси постачання, виробництва і збуту. Організаційні процеси логістичного менеджменту спрямовані на регулювання логістичних операцій, функцій, функціональних сфер різних господарюючих суб'єктів з використанням інформаційно-комунікаційних технологій і технічних засобів. Результати є сукупністю логістичних (витрати, тривалість циклу, якість, задоволення споживачів тощо) та організаційних результатів (задоволення персоналу, позиція у суспільстві тощо). Комплексність моделі оцінювання результативності логістичної діяльності полягає в поєднанні оцінювання можливостей та результатів, встановленні невідповідностей між максимально можливим та фактичним рівнем з подальшим розробленням заходів щодо покращення відповідних сфер роботи.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-59-21 + У010.323.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70345 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського