Ткаченко І. А. Методико-методологічні засади підготовки учителів природознавства на концепціях еволюції наукової картини світу : монографія / І. А. Ткаченко, Ю. М. Краснобокий, К. С. Ільніцька. - Бровари : Вид-во АНФ Груп, 2023. - 268 c. - Бібліогр.: с. 245-266 - укp.У монографії наведено теоретичні передумови та практичні аспекті впровадження у процес фахової підготовки інтегрованого вчителя природознавчих дисциплін методологічних підходів, зокрема системногої інтегрованого та синергетичного. Зазначені підходи складають основа загальнонаукової методологічної концепції, особливу стратегію науковогЛ пізнання й професійної діяльності, що орієнтується на дослідження складния педагогічних об’єктів як саморозвиваючих систем, з подальшим поділом їх ті детальним розглядом на більш прості уніфіковані моделі комплексної підготовки майбутніх учителів природничих наук. Процес фахової підготовки інтегрованого вчителя природничих наук базується на реалізації освітньо-професійної програми, в основу якої закладаються уявлення про сучасну наукову картину світу як систему, що становить вищу форму теоретичного узагальнення і систематизації різних форм соціального досвіду. Індекс рубрикатора НБУВ: Б.в55,021 + Б.р(4УКР)3,021
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА868685 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|