РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000829391<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Методика професійної освіти : навч. посіб. для здобувачів першого (бакалавр.) рівня вищ. освіти за спец. 015 "Професійна освіта" галузі знань 01 "Освіта/Педагогіка" / Д. О. Чернишев, К. І. Почка, Г. Л. Корчова, Ю. С. Красильник, М. В. Руденко; Київський національний університет будівництва і архітектури. - Київ : Компринт, 2024. - 223 c. - Бібліогр. в кінці розд. - укp.

Розглянуто теоретичні аспекти викладання у професійній (професійно-технічній) освіті, систему професійної (професійно- технічної") освіти України та нормативно-правове забезпечення освітнього процесу у закладах професійної (професійно-технічної) освіти. Визначено методичні основи, особливості та методичні рекомендації з проведення різних форм занять, самостійної підготовки та консультування в умовах закладу професійної (професійно-технічної) освіти. Окреслено сучасні підходи до методики проведення навчальних занять в умовах дистанційного навчання у закладах професійної (професійно-технічної-) освіти.Система професійної (професійно-технічної1) освіти України. Нормативно-правове забепечення освітнього процесу у закладах професійної (професійно-технічної) освіти 7 Загальна характеристика професійної (професійно-технічної) освіти України та закладів професійно-технічної освіти (ЗП(ПТ)О) у системі професійної освіти 7 Сучасний стан та тенденції змін у закладах (професійно-технічної) освіти У країни 15 Глобалізаційні проблеми професійної (професійно-технічної) освіти 19 Порівняльна характеристика стану професійної (професійно-технічної-) освіти у різних країнах світу 25 35 35 Методичні основи викладання навчальних дисциплін у закладах професійної (професійно-технічної') освіти 39 Форми і методи навчання у професійній (професійно-технічній) освіті 39 Сутність та класифікація методів навчання у професійній (професійно-технічній) освіті 39 Методичні основи підготовки та організації лекційних занять 47 Методика підготовки та організації семінарських занять 66 Методика підготовки та проведення практичних занять 75 Тема 5.5. Методика підготовки та проведення лабораторних занять 79 Тема 5.6. Форми, методи й засоби організації самостійної навчальної діяльності здобувачів освіти 86 Тема 5.7. Консультування здобувачів освіти 89 Тема 5.8. Урок як основна організаційна форма навчання у закладах професійної (професійно-технічної") освіти 90 Тема 5.9. Основи виробничого навчання в закладах професійної (професійно-технічної) освіти 94 Завдання для самоконтролю 100 Використана література 101 Розділ III. Методика проведення навчальних занять в умовах дистанційного навчання у закладах професійної (професійно-технічної) освіти 105 Тема 6. Теоретичні аспекти дистанційного навчання 105 Тема 7. Нормативно-правове забезпечення дистанційного навчання 134 Тема 8. Засоби дистанційного навчання 157 Тема 9. Інструментарій дистанційного навчання 166Метою навчальної дисципліни «Методика професійної освіти» є забезпечення засвоєння здобувачами освітнього рівня «бакалавр» наукових знань про закономірності, принципи, періоди і тенденції у розвитку професійної (професійно-технічної1) освіти в Україні; науковими засадами, метою, завданнями і принципами професійної (професійно-технічної) освіти, особливостями педагогічного процесу у закладах професійної освіти; озброїти навичками творчої реалізації новітніх методик і педагогічних технологій у практиці майбутньої професійної діяльності. Завданнями навчальної дисципліни є: - усвідомлення здобувачами освіти змісту, форм, методів і засобів навчання, виховання та розвитку учнів в умовах освітнього процесу закладу професійної (професійно-технічної-) освіти (ЗППТО); - вміння ефективно застосовувати в умовах освітнього процесу закладу професійної (професійно-технічної) освіти сучасні дидактичні та методичні засади викладання навчальних дисциплін і обирати доцільні технології та методики; - формування у здобувачів освіти сучасного педагогічного світогляду, компетентнісного підходу з організації та проведення освітнього процесу у закладі професійної (професійно-технічної-) освіти та вироблення власної професійно-педагогічної позиції. У результаті вивчення навчальної дисципліни студенти повинні - з пати: • теоретико-методичні основи професійної освіти; • алгоритм вирішення спеціалізованих завдань та практичних проблем у професійній діяльності, що передбачають застосування теоретичних положень і методів педагогіки, психології та окремих освітніх технологій; - вміти : • характеризувати основні педагогічні категорії та поняття професійної (професійно-технічної-) освіти, сучасні тенденції розвитку освітнього процесу; • розкривати особливості проектування та впровадження сучасних технологій та методик навчання, виховання і розвитку суб’єктів педагогічного процесу професійної (професійно- технічної) освіти, основи формування творчої особистості майбутнього фахівця; • аналізувати освітній процес у професійній (професійно- технічній) освіті та проблеми педагогічної діяльності, умови реалізації мети та завдань розвитку психолого-педагогічної компетентності, рівень моральної відповідальності за власну діяльність та пріоритетні цінності в моделюванні ефективної професійної практики. Авторський колектив: Д. Чернишев (теми 1-4), К. Почка (тема 6) , Г. Корчова (вступ, 5.5-5.9, додатки), Ю. Красильник (теми 7-9), М. Руденко (теми 5.1-5.4).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА869055 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського