Теоретико-методологічні аспекти бренд-менеджменту у системі управління містом : монографія / С. А. Павловський, О. Ю. Могилевська, Л. В. Парій, А. М. Слободяник, Н. О. Мельник, Є. В. Намлієв; Київський міжнародний університет. - Київ : КиМУ, 2023. - 209 c. - Бібліогр.: с. 148-160 - укp.Досліджено теоретико-методологічні аспекти бренд-менеджменту у системі управління містом. Розглянуто особливості територіального брендингу як дієвого інструменту підвищення конкурентоспроможності регіону. Міжнародний досвід територіального брендингу свідчить, що успішно створений бренд дає можливість популяризувати регіон в інформаційному просторі, збільшуючи його інвестиційні потоки, зміцнюючи і вдосконалюючи культурний та інноваційний потенціал. Монографія охоплює питання використання прогресивних інструментів технологій бренд-менеджменту міста; без цілеспрямованого використання брендингових інструментів неможливо впливати на розвиток економічної, наукової, культурної та інших сфер життєдіяльності. Індекс рубрикатора НБУВ: У542.0-803.81 + У040.22-21
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА869302 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|