РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000829570<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Теоретико-методологічні аспекти бренд-менеджменту у системі управління містом : монографія / С. А. Павловський, О. Ю. Могилевська, Л. В. Парій, А. М. Слободяник, Н. О. Мельник, Є. В. Намлієв; Київський міжнародний університет. - Київ : КиМУ, 2023. - 209 c. - Бібліогр.: с. 148-160 - укp.

Досліджено теоретико-методологічні аспекти бренд-менеджменту у системі управління містом. Розглянуто особливості територіального брендингу як дієвого інструменту підвищення конкурентоспроможності регіону. Міжнародний досвід територіального брендингу свідчить, що успішно створений бренд дає можливість популяризувати регіон в інформаційному просторі, збільшуючи його інвестиційні потоки, зміцнюючи і вдосконалюючи культурний та інноваційний потенціал. Монографія охоплює питання використання прогресивних інструментів технологій бренд-менеджменту міста; без цілеспрямованого використання брендингових інструментів неможливо впливати на розвиток економічної, наукової, культурної та інших сфер життєдіяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.0-803.81 + У040.22-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА869302 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського