РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000829807<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Semenenko K. 
Effective frequency of displaying the communication message to consumers of beer brand in digital media = Ефективна частота показу рекламного повідомлення споживачам пивних брендів у цифрових медіа / K. Semenenko, L. Kapinus, I. Boiko, V. Kucherenko, N. Skryhun // Ukr. Food J. - 2022. - 11, № 4. - С. 629-647. - Бібліогр.: 645 назв. - англ.

Мета дослідження - визначення ефективної частоти показу рекламних повідомлень споживачам у репрезентативній вибірці підприємств пивоварної галузі для оптимізації медійного бюджету. Дослідження базується на результатах праць науковців із питань розвитку ринку пива та цифрової економіки, теорій частоти рекламних повідомлень, маркетингових досліджень найбільших пивоварних компаній та їх брендів для визначення мінімального порогу ефективної частоти рекламних звернень до споживачів пива. Частота показу комунікаційного повідомлення визначає не лише ефективність звернень до споживача, але й витрати на медійний бюджет, проте наразі відсутня єдина точка зору на цю проблему в наукових публікаціях. Як недостатня кількість звернень, так і надмірна частота призводять до неефективного використання бюджету. Ефективна частота повідомлення впливає не тільки на купівельну поведінку споживача та показники здоров'я бренду, а й надає змогу оптимізувати медійний бюджет. Визначено, що найчастіше в медіаплануванні використовують ефективну частотну стратегію "три плюс". З метою визначення ефективної частоти комунікацій зі споживачами для інструментів онлайн-просування пива запропоновано модифіковану матрицю Остроу. Вдосконалено блоки факторів, які впливають на просування пива на споживчий ринок: "Ринкові чинники", "Чинники якості рекламного повідомлення", "Загальні медіачинники". Додано блок "Онлайн-медіачинники", куди ввійшли такі показники, як характеристика ресурсів розміщення, використання соціальних медіа, використання відеоформатів, використання нестандартних проявів і форматів, охоплення медіаканалу, тип розміщення, відповідність загальному контенту кампанії. Адаптація вдосконаленої матриці відбулась на прикладі найбільших пивних брендів ринку, для яких було визначено ефективну частоту повторень комунікаційного повідомлення та здійснено порівняння з фактичною, що надало змогу згрупувати бренди в 4 групи з позиції стратегії подальших витрат на розміщення рекламних повідомлень в мережі Інтернет. Для планування частоти рекламних повідомлень запропоновано використовувати модифіковану матрицю визначення ефективної частоти комунікацій зі споживачами продукції пивних брендів, що надасть змогу оптимізувати медіа-бюджет.


Індекс рубрикатора НБУВ: Л876 + У9(4УКР)421.0-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж43715 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського